۲۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۱ سه شنبه

صبح قزوین خودرو حامل مواد محترقه در آبيک توقيف شد
کد خبر: ۳۶۷۴۷۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ ساعت: ۱۲:۳۳ ↗ لینک کوتاه

فرمانده انتظامی شهرستان آبيک:

خودرو حامل مواد محترقه در آبيک توقيف شد

فرمانده انتظامی شهرستان آبيک از توقيف يک دستگاه خودرو آريزو حامل بيش از ۳۲ هزار عدد انواع مواد محترقه و دستگيری يک نفر در اين خصوص خبر داد.

خودرو حامل مواد محترقه در آبيک توقيف شد
به گزارش حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، به نقل از خبرگزاری پليس قزوین، بهروز لامعی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر انتقال مقاديری مواد محترقه با يک دستگاه خودرو به شهرستان آبيک موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران پليس امنيت عمومی با همکاری پليس امنيت عمومی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از اقدامات فنی و اطلاعاتی خودرو حامل مواد محترقه را در محورهای مواصلاتی شهرستان شناسائی و به منظور بررسی بيشتر خودرو قاچاقچيان را در خروجی آبيک به سمت نظرآباد متوقف کردند.

اين مسئول با بيان اينکه ماموران در بازرسی از اين خودرو مقدار 32 هزار و 744 عدد انواع مواد محترقه کشف کردند، تصريح کرد: خودرو توقيف و به پارکينگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آبيک با بيان اينکه متهم پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: از شهروندان انتظار می‌رود با توجه به حوادث ناگواری که در چهارشنبه آخر سال برای افراد اتفاق می‌افتد هرگونه اطلاعاتی در مورد نگهداری و فروش مواد محترقه را بلافاصله از طريق پل ارتباطی 110 به پليس اطلاع دهند.

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان