۲۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۱ سه شنبه

صبح قزوین عاملان فروش مواد محترقه در قزوین دستگیر شدند
کد خبر: ۳۶۷۴۶۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ ساعت: ۱۲:۵۸ ↗ لینک کوتاه

جانشين فرمانده انتظامی استان:

عاملان فروش مواد محترقه در قزوین دستگیر شدند

جانشين فرمانده انتظامی استان از کشف مقادير قابل توجهی انواع مواد محترقه غيرمجاز و دستگيری سه نفر در اين خصوص خبر داد.

عاملان فروش مواد محترقه در قزوین دستگیر شدند
به گزارش حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»،به نقل از خبرگزاری پليس قزوین، داود عبدالمالکی اظهار کرد: در راستای برخورد با فروشندگان مواد محترقه غيرمجاز و پيشگيری از آسيب‌های چهارشنبه آخر سال، در پی اخبار واصله مبنی بر اينکه افرادی سودجو در شهر قزوين اقدام به فروش مواد محترقه می‌کنند، رسيدگی موضوع در دستور کار مأموران پليس اطلاعات و امنيت عمومی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از بررسی صحت وسقم موضوع با هماهنگی مقام قضائی، به محل‌های مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن‌ها، تعداد 2 هزار و 713 عدد انواع مواد محترقه غيرمجاز کشف و دو نفر را دستگير کردند.

جانشين فرمانده انتظامی استان ادامه داد: در اقدامی ديگر ماموران کلانتری «21 محمودآباد» حين گشت‌زنی در حوزه استحفاظی، به يک دستگاه وانت نيسان مشکوک و در بازديد از آن، 9 هزار و 862 عدد انواع مواد محترقه غيرمجاز و 6 کيلو و 400 گرم مواد پيش‌ساز ترقه کشف و يک نفر دراين خصوص دستگير شد.

عبدالمالکی با بيان اينکه به منظور ارتقاء امنيت شهروندان، کشف و جمع‌آوری مواد محترقه و آتش‌زا، در دستور کار پليس قرار دارد از خانواده‌ها خواست: با توجه به نزديک شدن به ايام پايانی سال، مراقبت بيشتری نسبت به فرزندان خود داشته باشند تا به دور از هر نوع حادثه دلخراشي با سلامتی کامل روزهای بهاری را تجربه کنند.

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان