۱۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۹ یکشنبه

صبح قزوین بیش‌از هزار زائر قزوینی عازم اردوی راهیان نور شدند
کد خبر: ۳۶۷۴۴۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ ساعت: ۱۱:۱۰ ↗ لینک کوتاه

مسئول اردویی سپاه استان قزوین:

بیش‌از هزار زائر قزوینی عازم اردوی راهیان نور شدند

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: به طور کلی هزار و ۱۵۹ نفر از خانواده‌ها و بسیجیان قزوینی در اردوی معنوی راهیان نور شرکت کردند.

بیش‌از هزار زائر قزوینی عازم اردوی راهیان نور شدند
عطاالله باجلان در گفتگو با خبرنگار حوزه فرهنگ و هنر پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین »، در خصوص اردوهای راهیان نور اظهار کرد: مرحله ۲۳ اعزام راهیان نور دیروز «یکشنبه» ۱۳ اسفندماه ۱۴۰۲ به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور در استان خوزستان از شهرستان‌های تاکستان، بوئین زهرا و شهرهای اقبالیه، محمودآباد در قالب ۲۱ اتوبوس اعزام شدند.

وی افزود: به طور کلی هزار و 159 نفر از خانواده‌ها و بسیجیان قزوینی در این اردوی معنوی شرکت کردند.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور سپاه صاحب‌الامر (عج) تشریح کرد: طق برنامه‌ریزی‌های انجام شده زائران از یادمان‌های دوکوهه، طلائیه، هویزه، اروندرود، علقمه، شلمچه و معراج‌الشهدای اهواز بازدید خواهند کرد.
 
باجلان اضافه کرد: زائران شهدا که استان قزوین اعزام می‌شوند نیز در دو اردوگاه صاحب‌الامر(عج) خرمشهر و شهید مسعودیان اهواز اسکان خواهند شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: زائران قزوینی در ۱۶ اسفند ماه به استان بازمی‌گردند.

گفتنی است راهیان نور یک اردوی سیاحتی اجتماعی است که افراد معمولاً به صورت گروهی و خانوادگی از مناطق غرب و جنوب غربی کشور ، مناطق بازمانده از جنگ ایران و عراق، بازدید می‌کنند.

هر ساله افراد بسیاری اعم از دانش‌آموزان و دانشجویان و حتی خانواده‌ها برای بازدید از مناطق به اردوی راهیان نور سفر می‌کنند.

انتهای خبر/۱۴۰۴

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان