۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین تقابل حساس شمس آذر و سپاهان اصفهان
کد خبر: ۳۶۷۴۴۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ ساعت: ۴:۲۴ ↗ لینک کوتاه

در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی؛

تقابل حساس شمس آذر و سپاهان اصفهان

در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور، دو تیم سپاهان اصفهان و شمس آذر قزوین در استادیوم نقش جهان اصفهان به مصاف هم می‌روند.

تقابل حساس شمس آذر و سپاهان اصفهان
به گزارش حوزه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، فوتبال کشور در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی با انجام سه بازی امروز ۱۴ اسفند دنبال می‌شود که در یکی از آنها شمس آذر قزوین میهمان سپاهان اصفهان خواهد بود.
 
این بازی امروز دوشنبه 14 اسفند ماه ساعت 17:30 در استادیوم نقش جهان اصفهان برگزار می‌شود.
 
حساسیت بازی از آن جهت است که به نوعی بازی انتقامی برای اصفهانی‌ها محسوب می‌شود چراکه آنها در هفته پایانی لیگ برتر در قزوین و در یک بازی جنجالی با نتیجه یک بر صفر مغلوب تیم قزوینی‌ها شدند.
 
در حالی که شرایط طلایی پوشان اصفهان اصلاً خوب نیست و متحمل ۶ شکست پی در پی در بازی‌های اخیر خود در لیگ از جمله مقابل شمس آذر و جام باشگاه‌های آسیا شدند این بهترین فرصت برای شمس آذر برای خلق یک شگفتی محسوب می‌شود.
 
به نظر می‌رسد این دیدار سپاهانی‌ها وشمس آذری‌ها یک بازی جذاب و تماشایی باشد چراکه طلایی پوشان اصفهان بعد از حذف از آسیا چیزی برای از دست دادن ندارند و به دنبال جبران شکست خود مقابل تیم قزوینی هستند و این جام حذفی می‌تواند فرصت خوبی برای بازگشت آنها به دوران خوب خودشان باشد و به دنبال خروج از بحران هستند.

شمس آذر در پایان نیم فصل لیگ برتر، این تیم را با نتیجه یک بر صفر در ورزشگاه سردار آزادگان شکست داده بود.
 
این بازی قرار بود جمعه ۲۰ بهمن برگزار شود که به دلیل حضور سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا و با توجه به درخواست رسمی این باشگاه برای لغو دیدار با شمس آذر مسابقه به امروز ۱۵ اسفندماه موکول شد.
 
ژوزه مورایس و سعید دقیقی سکان‌دار این دو تیم هستند.

دقیقی در نشست خبری قبل از بازی با سپاهان اینطور گفته است: «بازی با سپاهان همیشه سخت است. می‌دانیم که بازی سختی داریم. در آخرین بازی نیم‌فصل توانستیم این تیم را ببریم اما حالا شرایط فرق می‌کند و سپاهان می‌خواهد با پیروزی از بحران خارج شود. در مقابل ما هم شمس‌آذر هستیم و می‌خواهیم بار دیگر شایستگی‌مان را نشان دهیم».
 
سرمربی پرتغالی پهار بازیکن کلیدی را در این بازی نخواهد داشت. محمد کریمی «کاپیتان»، آریا یوسفی، فرشاد احمدزاده و محمدجواد حسین‌نژاد بازیکنانی هستند که به علت مصدومیت دیدار امروز سپاهان مقابل شمس آذر را از دست دادند.
 
سوت این بازی را امیر ایار خواهد زد، فرهاد امینی، دانیال باشنده و حسن انتظاری همچنین او را در قضاوت یاری خواهند کرد و سعید علی‌نژادیان نیز ناظر داوری است.
 
گفتنی است سپاهان با ۳۱ امتیاز در رده سوم جدول لیگ برتر و شمس آذر با کسب ۲۲ امتیاز تاکنو‌ن توانسته است در جایگاه نهم جای بگیرد.
 
انتهای خبر/۱۴۰۴

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان