۰۴/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۳ یکشنبه

صبح قزوین ملت ایران همیشه پای کار نظام و انقلاب هستند
کد خبر: ۳۶۷۴۳۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ ساعت: ۱۰:۱ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین:

ملت ایران همیشه پای کار نظام و انقلاب هستند

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: حضور حداکثری در صحنه انتخابات نشان دهنده این است که مردم ایران همواره در مسیر پاسداشت خون شهدا و تبعیت از فرامین رهبری حرکت کرده و دارای اراده و عزم قوی هستند.

ملت ایران همیشه پای کار نظام و انقلاب هستند
ناصر ظاهری در حاشیه حضور در شعبه اخذ رای آستان مقدس امامزاده حسین(ع) قزوین در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، اظهار کرد: امروز به فضل الهی و توفیق خداوند متعال شاهد حضور گسترده مردم در صحنه انتخابات بودیم.

 وی افزود: ملت ایران همیشه پای کار نظام و انقلاب بودند، امروز هم از همان ساعات اولیه یعنی ساعت 8 صبح، پای صندوق رای بودند و مشارکت خیلی خوبی در سطح شهر داشتند.

حضور حداکثری در انتخابات عامل شکست نقشه دشمنان است

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین تصریح کرد: حضور حداکثری در صحنه انتخابات نشان دهنده این است که مردم ایران همواره در مسیر پاسداشت خون شهدا و تبعیت از فرامین رهبری حرکت کرده و دارای اراده و عزم قوی هستند و برای امنیت، سلامت و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش کرده و به آن معتقد هستند.

وی خاطرنشان کرد: حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای، دشمنان اسلام و نظام را مایوس خواهد کرد و تلاش‌ها و برنامه‌های آنان برای اخلال در امور نظام مقدس جمهوری اسلامی با شکست مواجه خواهد شد.

ظاهری در پایان گفت: اعتقادات ما مبنای اصلی انجام کارهای ما بوده و هر اندازه این اعتقادات، محکم‌تر و قوی‌تر باشد طبیعتا در بقیه امور هم تاثیرگذار خواهد بود.

انتهای خبر/7003
 
 
 
 
 
 
 
 
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان