۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین بیانیه سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین
کد خبر: ۳۶۷۳۹۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ ساعت: ۱۸:۹ ↗ لینک کوتاه

برای دعوت حضور حداکثری در انتخابات منتشر شد؛

بیانیه سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین

سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین با صدور بیانیه‌ای از مردم بویژه دانش آموزان برای مشارکت در انتخابات ۱۱ اسفند دعوت کردند.

بیانیه سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین
به گزارش حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، انتخابات واقعاً نعمت بزرگی است.انتخابات مظهر خداباوری، مردم‌باوری و خودباوری است.امام خامنه‌ای شرکت در انتخابات،یک «جهاد» واقعی در برابر دشمنان است و طبق وعده الهی، این جهاد مخلصانه ملت ایران می‌تواند مسیر حرکت به سمت قله‌ها را تسریع نماید.

هر کسی به نظام اسلامی اعتقاد دارد، در این اعتقاد صادق است،شرکت در انتخابات را وظیفه‌ی خودش میداند.اینک در آستانه آزمایشی دیگر قرار گرفته ایم، میدانی دیگر برای نشان دادن غیرت و بصیرت شما مردم غیور فراهم نموده است .

مردم ما می­‌دانند در شرایط کنونی دشمنان اختلاف سیاسی را در جامعه ما دنبال می­‌کنند و تلاش دارند با ایجاد یأس و ناامیدی مردم را از مشارکت در تعیین سرنوشت خود باز دارند و درصدد ایجاد توطئه در این عرصه می­‌باشند.

سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین؛ با تاسی به وصایای جاودان معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی ( ره) و در لبیک به دعوت رهبر عظیم‌الشان انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) از همه مردم،جوانان و دانش آموزان رای اولی دعوت می‌کند تا با حضور پرشور و حداکثری ملت پای صندوق‌های رای روز جمعه ۱۱ اسفندماه حماسه بزرگ دیگری در تاریخ این سرزمین پدید آوردند.انشالله 

انتهای خبر/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان