۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین برگی دیگر از حماسه‌سازی مردم در ۱۱ اسفندماه
کد خبر: ۳۶۷۳۹۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ ساعت: ۱۴:۲۷ ↗ لینک کوتاه

یادداشت؛

برگی دیگر از حماسه‌سازی مردم در ۱۱ اسفندماه

ابراهیم رسولی‌فر مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین در یادداشتی نوشت: روز جمعه ۱۱ اسفند ماه حماسه دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی به دستان مردم عزیز رقم خواهد خورد.

برگی دیگر از حماسه‌سازی مردم در ۱۱ اسفندماه
به گزارش حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی)،انتخابات واقعاً نعمت بزرگی است و مظهر خداباوری، مردم‌باوری و خودباوری است.

یکی از ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران نقش داشتن مهم و اثرگذار مردم در صحنه‌های مهم و حساس این انقلاب می باشد. از هشت دفاع مقدس گرفته تا خنثی کردن انواع توطئه‌های فرهنگی،سیاسی و اقتصادی، حضور پر شور در راهپیمایی‌ها و یکی از مهمترین صحنه‌های حضور اثرگذار و مهم مردمی انتخابات است که یکی از نشانه آشکارترین در اهمیت دادن نقش مردم است.

همه عرصه‌ها و صحنه‌هایی که تا به امروز برای رشد و ادامه مسیر انقلاب اسلامی اتفاق افتاده است، آزمونی برای سنجش میزان ایستادگی ،مقاومت و آمادگی ملت ایران تعریف شده است و خداروشکر حضور مردم همواره موجب سربلندی ایران اسلامی و معجزه آفرین بوده و این‌ها بهانه و مقدمه‌ای هست برای ظهور حضرت حجت مهدی صاحب الزمان(عج) که انشالله شاهد این حکومت عدل الهی باشیم.

در طول چهل و پنج سالی که از عمر با برکت این نظام و انقلاب اسلامی می‌گذرد همواره شاهد حماسه حضور باشکوه و میلیونی ملت شریف ایران در پای صندوق‌های رأی بوده‌ایم و همین حضور گسترده و اثرگذار ملت ایران موجب شده امروز ملت ایران به عنوان الگو برای سایر ملت‌های آزاده جهان معرفی و تبدیل شود.

امروز هم یکی دیگر از صحنه‌های آزمون ملت ایران فرا رسیده است و هر کسی ایران عزیز را دوست دارد و به این نظام اسلامی اعتقاد دارد، باید شرکت در انتخابات را وظیفه‌ی ملی ،قانونی،مذهبی و شرعی خودش بداند.

ملت بزرگ و شریف ایران اسلامی نقش تأثیرگذار مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در به خوبی می‌دانند و همین موضوع باعث می‌شود تا اهمیت انتخابات پیشرو مضاعف شود و شاهد حضور حداکثری و مشارکت فعال مردم در این عرصه مهم باشیم.

در پایان از همه مردم،جوانان و بویژه دانش آموزان استان قزوین دعوت می‌کنم تا با تاسی به وصایای معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی ( ره) و در لبیک به دعوت رهبر عظیم‌الشان انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) با حضور پرشور و حداکثری در پای صندوق‌های رای روز جمعه ۱۱ اسفندماه حماسه بزرگ دیگری در تاریخ این سرزمین پدید آورند.

انتهای خبر/ 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان