۱۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۹ یکشنبه

صبح قزوین بیانیه مداحان اهل بیت (علیه السلام) استان قزوین
کد خبر: ۳۶۷۳۹۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۱۰ ساعت: ۱۲:۲۱ ↗ لینک کوتاه

در آستانه انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی منتشر شد؛

بیانیه مداحان اهل بیت (علیه السلام) استان قزوین

مداحان اهل بیت (ع) آحاد مردم را برای حضور در انتخابات دعوت کردند.

بیانیه مداحان اهل بیت (علیه السلام) استان قزوین
به گزارش حوزه فرهنگ و هنر پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»؛ مداحان اهل بیت (علیه السلام) استان قزوین در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی بیانیه صادر کردند: همانگونه که رهبر انقلاب اسلامی در دیدار مداحان در روز ولادت حضرت زهرا(س) فرمودند: ((امروز شما هستید که این رشته‌ی آغازشده‌ی به وسیله‌ی زهرای اطهر را دارید ادامه می‌دهید.

حواستان باشد که مدّاحی چیست. مدّاحی به معنای ادامه دادن کار آن کسانی است که در طول تاریخ، چه در زمان اهل‌بیت توانستند مذهب را نگه دارند، تشیّع را و جریان شیعه را حفظ کنند، چه در زمان ما که توانستند دنیا را عوض کنند، نظام کشور را از «طاغوتی» به «اسلامی» تبدیل کنند؛ این رشته دنباله‌ی همان رشته‌ی منوّری است که آنها شروع کردند؛

ما انتخابات در پیش داریم؛یک عدّه‌ای نمیخواهند این انتخابات آن‌چنان که شایسته‌ی این ملّت است انجام بگیرد؛ تلاش میکنند مردم را مأیوس کنند، مردم را بی‌اعتماد کنند، وانمود کنند که انتخابات فایده‌ای ندارد، تأثیری ندارد؛ در مقابل اینها «جهاد تبیین» باید سینه سپر کند، در مقابل اینها باید حقیقت را بیان کند.

کسانی هستند که [می‌خواهند] حضور مردم در اداره‌ی کشور که ثابت‌کننده‌ی تحقّق مردم‌سالاری دینی در کشور است ضعیف بشود، تا حرف امام بزرگوار دروغ دربیاید؛ هدفشان این است که وعده‌ی الهی را مخالف واقع نشان بدهند.

این حرکت، خصمانه است؛ در مقابل این حرکت خصمانه باید تلاش کرد. هر کس با انتخابات مخالفت کند، با جمهوری اسلامی مخالفت کرده، با اسلام مخالفت کرده.

انتخابات یک وظیفه است. این یکی از کارها است؛ امروز احساس وظیفه‌ نسبت به انتخابات یکی از کارهای نقدِ جامعه‌ی مجاهد در «جهاد تبیین» است.
از آنجا که تلاش دشمن در تضعیف انتخابات و دعوت برخی گروه‌ها و اشخاص معاند چه در داخل و چه در خارج از کشور به عدم مشارکت؛ در امتداد جنگ ترکیبی و تحمیلی علیه نظام مقدس بدنبال خدشه دار کردن انتخابات در پیش و ناامیدکردن مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی است؛ بنابراین ما ستایشگران اهل‌بیت (ع) بر اساس منویات معظم له که ستایشگران را عنصر تأثیرگذار و پیشران در جهاد تبیین اعلام فرموده و علاوه بر آن بیان داشته‌اند: (هر کسی مخاطبی دارد باید حضور مردم در صحنه را ترویج کند) و آن را تواصیِ به حق خوانده‌اند،

لذا از آحاد مردم علی الخصوص هیآت مذهبی و ستایشگران اهل بیت(ع) برای حضور پر شور و گسترده در روز جمعه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ دعوت بعمل آورده تا با حضوری حماسی و انقلابی به تکلیف شرعی و قانونی خود عمل نموده و با انتخاب درستِ متکی بر شاخصه‌های ترسیم شده توسط رهبر معظم انقلاب مبنی بر تقیّد دینی، اهل ترجیح منافع ملی، پایبندی به استقلال کشور و اهل مبارزه با فساد بودن؛ موجبات رضایت امام زمان (عج) و نایب برحقش امام خامنه ای ( مدظله العالی) فراهم و دشمنان این آب و خاک مایوس گردند.

کانون مداحان استان قزوین
سازمان بسیج مداحان و هیآت مذهبی استان قزوین
جامعه ایمانی مشعر استان قزوین
امور هیئت و تشکلهای دینی استان قزوین

انتهای خبر/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان