۱۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۹ یکشنبه

صبح قزوین احیای گراند هتل موجب توسعه گردشگری استان خواهد شد
کد خبر: ۳۶۷۳۸۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۹ ساعت: ۱۸:۵۵ ↗ لینک کوتاه

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین:

احیای گراند هتل موجب توسعه گردشگری استان خواهد شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: چشم انداز گردشگری استان قزوین پررونق خواهد بود و گراند هتل یکی از جاذبه‌هایی ویژه مجموعه دولتخانه صفوی است که توسعه گردشگری را برای استان به ارمغان خواهد آورد.

احیای گراند هتل موجب توسعه گردشگری استان خواهد شد
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، محمدمهدی رجحانی در مراسم واگذاری پروژه احیا و مرمت گراند هتل به سرمایه‌گذار جدید که عصر امروز چهارشنبه با حضور مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دستی و فرش دستباف و احیا و بهره برداری از اماکن تاریخی کشور برگزار شد، اظهار کرد: انتخابات پیشرو سرنوشت چندین ساله ما را تعیین خواهد کرد، امید داریم با حضور پرشورمردم و انتخاب فرد اصلح سرنوشت خوبی برای استان و کشور رقم بخورد.
 
وی افزود: منتخبین باید به معنای واقعی متدین باشند، افراد پاکدست و اهل تعقل و تدبر باشند و به امورات کشور آگاه باشند.
 
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین با اشاره به عزم مجموعه مدیریت استان در احیای گراند هتل بیان کرد: آشفتگی و رهاسازی چندین ساله گراند هتل باعث مخدوش شدن چهره محور مرکزی شهر شده است که نیاز است هرچه سریعتر به احیا و مرمت این اثر ارزشمند تاریخی قدم برداشت.
 
وی ادامه داد: رونق گردشگری استان قزوین جزو اولویت‌های ماست، در این زمینه کارهای زیادی تاکنون صورت گرفته و طرح‌های دیگری نیز در دستور کار است.
 
رجحانی تاکید کرد: در محدوده مرکزی شهر قزوین به عنوان محور گردشگری استان سلسله اقداماتی از جمله احیای کاروانسرای سعدالسلطنه، بنای تاریخی مذهبی چهار انبیا، مرمت و احیای دولتخانه صفوی انجام شده است که امروز نیز پروژه مرمت و احیای گراند هتل در مجموعه دولتخانه آغاز به کار کرده است.
 
وی با اشاره احیای میدان قدیمی دارالشفا بیان کرد: از مجموعه سعدالسلطنه تا ابنیه تاریخی در خیابان پیغمبریه و خیابان سپه ، بندسازی خیابان امام‌ خمینی (ره) همگی با پیوست گردشگری در دستور کار قرار دارد.
 
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین یادآور شد: در زمینه توسعه گردشگری تعداد زیادی پروژه تولید محتوی در حال پیگیری و تدوین است.
 
رجحانی در پایان گفت: چشم انداز گردشگری استان قزوین پررونق خواهد بود و گراند هتل یکی از جاذبه‌هایی ویژه مجموعه دولتخانه صفوی است که توسعه گردشگری را برای استان به ارمغان خواهد آورد.
 
انتهای خبر/2001
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان