۱۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۹ یکشنبه

صبح قزوین میزبانی شمس آذر از مس رفسنجان در قزوین
کد خبر: ۳۶۷۳۷۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۹ ساعت: ۱۱:۳۱ ↗ لینک کوتاه

در ادامه لیگ برتر در هفته هجدهم صورت می‌گیرد؛

میزبانی شمس آذر از مس رفسنجان در قزوین

در ادامه برنامه‌های لیگ برتر فوتبال در هفته هجدهم امروز با دیدار تیم‌های شمس آذر قزوین و مس رفسنجان پیگیری می‌شود.

میزبانی شمس آذر از مس رفسنجان در قزوین
به گزارش حوزه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، قطار لیگ برتر به هفته هجدهم خود رسید و در ادامه این رقابت‌ها امروز تیم فوتبال شمس آذر قزوین در خانه میزبان مس رفسنجان خواهد بود.

این دیدار امروز 9 اسفندماه از ساعت ۱۵ در ورزشگاه ۱۵هزارنفری سردار آزادگان قزوین برگزار می‌شود.

حساسیت این بازی از این جهت است که سعید دقیقی سرمربی شمس آذر قراربود در نیم فصل هدایت رفسنجانی‌ها را برعهده بگیرد با اینکه چند هفته این دقیقی در اختیار مس رفسنجان بود اما این کار بنا به دلایل مختلف کنسل شد و دقیقی دوباره سکان‌دار تیم شمس آذر شد.

محرم نویدکیا بازیکن و سرمربی سابق سپاهان هدایت تیم مس رفسنجان را برعهده دارد و با یک تیم جوان وقوی پای به این نبرد خواهد گذاشت.

دقیقی سرمربی شمس آذر شب گذشته در نشست خبری قبل از بازی با مس رفسنجان اعلام کرد که مس رفسنجان تیم خوبی است و از نظر اقتصادی در مقابل شمس‌آذر بسیار قدر است. چرا که برای تیم‌سازی پنج برابر شمس‌آذر هزینه کرده است.

وی افزود: بازیکنان تیم شمس آذر، از نتایج ۲ بازی اخیر اصلاً راضی نیستند و غیرتمندانه عزم خود را جزم کردند که در بازی‌های بعدی امتیاز قابل توجهی کسب کرده تا جبران مافات کنند و باید منتظر ماند تا نتیجه عزم بازیکنان تیم قزوینی را در بازی با مس رفسنجان دید.

جعفرپور و عیسی مرادی  دو  بازیکن تأثیرگذار تیم، چهار کارته هستند که امیدواریم جانشینان آن‌ها بازی خوبی از خود به نمایش بگذارند. 

بازی رفت دو تیم در رفسنجان با نتیجه سه بر صفر به سود شمس آذر قزوین به پایان رسید.

شمس آذر هم اکنون با ۲۱ امتیاز از ۱۷ بازی در رده نهم جدول رده بندی قراردارد و مس رفسنجان با 19 امتیاز در جایگاه بعد از شمس آذر یعنی رده دهم است.

گفتنی است شمس آذر در آخرین بازی خود مقابل هوادار تهران این بازی را با نتیجه دو بر یک شکست خورد.

انتهای خبر/1404

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان