۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین مردم بار دیگر در انتخابات شگفتی‌ساز می‌شوند
کد خبر: ۳۶۷۳۴۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۹ ساعت: ۱۳:۵۵ ↗ لینک کوتاه

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین:

مردم بار دیگر در انتخابات شگفتی‌ساز می‌شوند

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: عملکرد مسئولین بر مشارکت انتخاباتی مردم تاثیر گذار است، مردم وقتی ببینید مسئولان نقش خود را به درستی انجام، می‌دهند برای انتخابات بعدی پیش‌قدم خواهند شد.

مردم بار دیگر در انتخابات شگفتی‌ساز می‌شوند
قاسم اللهیاری در گفتگو خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، انتخابات را یکی از مولفه‌های مهم مردم سالاری در کشور دانست و اظهار کرد: انتخابات در کنار اینکه می‌تواند دستاوردهای زیادی برای هر ملت به ارمغان بیاورد، تامین‌کننده امنیت آن کشور هم خواهد بود.
 
وی افزود: گاهی به اشتباه موضوعات معیشتی را به انتخابات گره می‌زنند، در حالی که این اشتباه فاحش می‌تواند امنیت و اقتدار کشور را که متعلق به همه مردم است به چالش بکشاند.
 
عضو شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: ما در مقطعی از تاریخ بخشی از سرزمین خود را مانند استان بحرین واگذار کردیم، این نشان می‌دهد وقتی دولتمردان خوبی پای کار نباشند که دغدغه‌ امنیت را نداشته باشند نه تنها دستاورد بلکه اقتدار شما را از بین خواهند برد.
 
اللهیاری تاکید کرد: مردم قطعاً با این مساله آشنا هستند و همواره نشان دادند که با وجود گله‌هایی که از کم‌کاری برخی مسئولان دارند، پای کار انقلاب هستند و در تمام عرصه‌های اجتماعی و سیاسی مشارکت خواهند کرد.

شرکت در انتخابات یک وظیفه ملی است

وی ادامه داد: اميد داریم در انتخابات پیش‌رو مردم ایران بار دیگر خود واقعی‌شان را نشان داده و با مشارکت حداکثری شگفتی بسازند.
 
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین تصریح کرد: وقتی در انتخابات شرکت نکنیم چند حق بزرگ را از خودمان سلب کردیم، اول اینکه به انتخاب فردی که صلاحیت ندارد کمک می‌‌کنیم، دوم اینکه کمک می‌کنیم فردی انتخاب شود که با نگاه ما هیچ قرابتی ندارد.
 
این مسئول با بیان اینکه وظیفه ملی، عرفی، شرعی ماست که در انتخابات شرکت کنیم، افزود: در بسیاری از کشورها مردم حتی حق رای ندارد، اما جمهوری اسلامی تمام ارکانش وابسته به رای و خواست مردم است.
 
اللهیاری بیان کرد: از همه مردم شهر قزوین دعوت می‌کنم که در انتخابات شرکت کرده و با انتخاب درست خود آینده کشور را به سمت افق‌های روشن سوق دهند.
 
وی با اشاره به نقش مسئولان در افزایش مشارکت مردم تاکید کرد: مسئولان نظام باید در درجه اول وظیفه خدمتی که برگردن آنها نهاده شده را به نحو احسن انجام دهند.
 
عضو شورای شهر قزوین اظهارکرد: مردم وقتی ببینند منتخبین آنها در دوره‌های قبل به وظایف خود به‌ درستی عمل می‌کنند، برای انتخابات خود پیش‌قدم خواهند شد.
 
اللهیاری در پایان گفت: همانگونه که عملکرد مسئولان باعث افزایش مشارکت خواهد شد، باید شرایط را طوری به لحاظ قانونی و مسئولیتی برای انتخابات تسهیل کنند که همه بتوانند بدون دغدغه در انتخابات مشارکت کنند.

انتهای خبر/۲۰۰۱

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان