۱۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۹ یکشنبه

صبح قزوین پزشکان قزوینی به پویش «نسخه حضور» پیوستند
کد خبر: ۳۶۷۳۲۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۷ ساعت: ۱۴:۲ ↗ لینک کوتاه

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی قزوین خبرداد:

پزشکان قزوینی به پویش «نسخه حضور» پیوستند

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: نسخه حضور با هدف تشویق و ترغیب مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات راه‌اندازی شده است که با استقبال پزشکان قزوینی مواجه شد.

پزشکان قزوینی به پویش «نسخه حضور» پیوستند
به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، فقط چند روزی تا 11 اسفند ماه 1402، زمان برگزاری انتخابات مهم کشور باقی مانده است و همگان بنا به نوع جایگاه و شرایط خود تلاش دارند تا سهمی هر چند کوچک در خلق حماسه سیاسی بزرگ و تعیین کننده دیگری در کشور داشته باشند.
 
در آستانه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات مجلس خبرگان رهبری، جامعه پزشکی استان قزوین هم با برپایی پویشی تحت عنوان پویش «نسخه حضور» در جهت حضور پررنگ آحاد مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات تلاش می‌کنند.
 
در قالب اجرای پویش «نسخه حضور» جامعه پزشکی با نوشتن پیام‌ها و مطالب انگیزشی در نسخه‌های پزشکی خود و انتشار این نسخه‌ها در کانال‌ها و پیام‌رسان‌های داخلی از عموم مردم استان قزوین برای حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای دعوت می‌کنند.
 
محمدحسن ارداقیان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، در خصوص اجرای این پویش اظهار کرد: پویش «نسخه حضور» ابتکاری از دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد است که در راستای تشویق و ترغیب مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات اجرا می‌شود.
 
وی افزود: با توجه به ابتکار و ایده جالب این دانشگاه بر آن شدیم تا پویش نسخه حضور را در دانشگاه علوم پزشکی قزوین هم راه‌اندازی کنیم.

 
اجرای پویش «نسخه حضور» توسط پزشکان قزوینی برای انتخاباتی پرشور

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی قزوین تصریح کرد: خوشبختانه پویش نسخه حضور با استقبال پزشکان قزوینی مواجه شد و اولین پزشکی هم که به این پویش پیوست دکتر عبدالله دیدبان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قزوین بود.

 
وی خاطرنشان کرد: این پویش همچنان ادامه دارد و هر روز به تعداد پزشکان شرکت کننده در این پویش اضافه می‌شود.
 
ارداقیان درخصوص نحوه اجرای این پویش بیان کرد: در قالب اجرای این پویش پزشکان در سرنسخه پزشکی خود مطالبی با محوریت اهمیت انتخابات، مشارکت حداکثری، حضور خود در انتخابات و دلایل مشارکت در این رویداد مهم سیاسی کشور را بیان کرده و آحاد مردم را برای حضور در پای صندوق های رای دعوت می‌کنند.

 
وی ادامه داد: پزشکان پس از نوشتن مطالب انتخاباتی خود در سرنسخه، زیر نسخه را هم با مهر و شماره نظام پزشکی ثبت می‌کنند و در واقع درست مثل یک نسخه پزشکی، مطلبی را در سرنسخه نوشته و آن را مهر و امضا می‌کنند.
 
این مسئول با اشاره به دلایل برپایی این پویش از سوی جامعه پزشکی استان عنوان کرد: با توجه به اینکه پزشکان از اقشار فرهیخته جامعه به شمار می‌آیند و نظرات آنان در بین مردم اثرگذار است، لذا این پویش می‌تواند در جهت ترغیب و تشویق مردم برای شرکت باشکوه در انتخابات و تعیین سرنوشت خود کمک کننده و موثر باشد.

 
وی تاکید کرد: امیدواریم این پویش اثرگذاری خود را در بین شهروندان قزوینی داشته باشد و اقشار مختلف مردم با به رخ کشیدن شکوه حضور خود در انتخابات ۱۱ اسفند بار دیگر در صفحه تاریخ کشور بدرخشند و حماسه‌آفرین باشند.
 
ارداقیان در پایان گفت: امیدواریم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و همچنین ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری هم همچون دوره‌‌های قبلی انتخابات برگزار شده در کشور، بتواند با حضور پررنگ و منسجم آحاد مردم، باعث تحکیم نظام مقدس جمهوری اسلامی و سربلندی ایران عزیزمان باشد.

 
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان