۲۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۵ شنبه

صبح قزوین دشمن از اثرگذاری سیاسی و اجتماعی مردم ایران عصبانی است
کد خبر: ۳۶۷۲۹۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۳ ساعت: ۱۷:۲۶ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

دشمن از اثرگذاری سیاسی و اجتماعی مردم ایران عصبانی است

استاندار قزوین گفت: نظام سلطه از اثرگذاری سیاسی و اجتماعی مردم ایران ناراحت و عصبانی است، چرا که این مشارکت‌ها نقشه چندین ساله آنان را نقش برآب می‌کند.

دشمن از اثرگذاری سیاسی و اجتماعی مردم ایران عصبانی است
به گزارش خبرنگار سیاسی «صبح قزوین»، محمدمهدی اعلایی در جلسه شورای اداری استان قزوین که ظهر امروز با حضور عبودتیان دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‎سازی دولت در سالن شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران مردمی است و همه بحران‌های کشور در دوره‌های مختلف توسط مردم حل شده است.
 
وی افزود: نظام سلطه از اثرگذاری سیاسی و اجتماعی مردم ایران ناراحت و عصبانی است، چرا که این مشارکت‌ها نقشه چندین ساله آنان را نقش برآب می‌کند.
 
استاندار قزوین با اشاره به حوادث سال گذشته بیان کرد: دشمنان تمام توان خود را گذاشت و بضاعت چندگانه خود از ثروت، رسانه و فعالیت‌های ضدامنیتی به کار برد و طوری برنامه‌ریزی کرده بود که به گمان خود ایران چند روز اینده خود را نخواهد دید، اما ما عدم همراهی مردم شکست خورد.
 
وی ادامه داد: عدم همراهی مردم با توطئه‌گران در سال گذشته خود نوعی رفراندوم میدانی و یک «نه» بزرگ فتنه چندگانه دشمنان بود، این نظام علیرغم توطئه‌های دشمنان با حمایت‌های همه جانبه مردم پابرجاست.
اعلایی بیان کرد: این همراهی مردم بار مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند، و خدمتگزاری را فراتر از شعار انجام دهیم.
 
استاندار قزوین با اشاره به راهبرد مردمی‌سازی مسائل در دولت سیزدهم به عنوان راهکار اداره کشور اظهار کرد: در استان قزوین مردمی‌سازی به خوبی صورت گرفته و مردم داوطلبانه در چندین عرصه برای حل مشکلات استان دست به کار شدند.
 
وی افزود: از مصادیق بارز حضور مردم در رفع مشکلات استان، مشارکت داوطلبانه و همکاری آنان با گشت‌های پلیس‌راه در ایام نوروز سال گذشته بود که این حضور باعث کاهش قابل توجه تصادفات در استان شد.

 
اعلایی تصریح کرد: از دیگر اقدامات استان در راستای مردمی‎‌سازی؛ نظارت بر سکونتگاه‌های اتباع خارجی و سازماندهی آنان با مشارکت شهروندان و معتمدین منطقه بوده، همچنین در حوزه آب به خصوص در منطقه بوئین‌زهرا که با مسئله فرونشست و اضافه برداشت آب همراه است از گروه‌های مردمی برای نظارت بر این مساله استفاده خواهد شد.

مرمی‌سازی نوشدارویی شفابخش است
 
استاندار قزوین در حوزه مبارزه با فساد اخیرا یک گروه مردمی در یکی از روستاها خبر از یک زمین‌خواری را به معاون عمرانی استانداری رساند و با کمی تحقیق مشخص شد که فاجعه  در حال شکل گیری است، برخی جاده کشی کرده و زمین‌های دو هزار متری دریافت کردند.
 
وی ادامه داد: مجموعه مدیریتی استان پس از اطلاع سریع ورود پیدا کرد و نگذاشت اتفاقات تلخ گذشته یکبار دیگر در قزوین رقم بخورد.
 
نماینده عالی دولت در استان قزوین مردمی‌سازی نوشداروی شفابخش دانست و یادآور شد: هرچیزی در جمهوری اسلامی قابل توجیه باشد، فساد به هیچ عنوان قابل توجیه نیست، لذا تمامی مدیران استان باید به موضوع فساد حساس باشند، مردم امروز دولت سیزدهم را دولت سالم و در مقابله با فساد می‌دانند.
 
وی با بیان اینکه مدیران برای مبارزه با فساد باید آبرو خرج کرده و تدبیر داشته باشند، تاکید کرد: به فرموده مقام معظم رهبری آنهایی که به دنبال فساد هستند قانون‌دان‌های قانون‌شکن هستند و برای نقشه‌های خود تدبیر می‌کنند و با برنامه‌ریزی جلو می‌روند.
 
اعلایی در پایان گفت: انتخابات یک کارویژه تمامی مدیران استان است، در جهت مشارکت و استفاده از امکانات برای برگزاری سالم و باشکوه انتخابات تلاش کنید، حتی اگر در این مسیر تهمت شنید، ناراحت نشوید، چرا که مردم طرفدار سلامت و صداقت هستند و حرف آخر را آنان خواهند زد.
 
انتهای خبر/۲۰۰۱
 
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان