۱۰/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۹ شنبه

صبح قزوین مشاوره رایگان ازدواج در هفته جوان ارائه می‌شود
کد خبر: ۳۶۷۲۸۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۲ ساعت: ۲۰:۹ ↗ لینک کوتاه

معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین:

مشاوره رایگان ازدواج در هفته جوان ارائه می‌شود

معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: در این هفته برای افراد زیر ۳۵ سال بحث مشاوره رایگان ازدواج خواهیم داشت که به هشت مرکز مشاوره معتبر که دارای مجوز اداره ورزش و جوانان استان قزوین است معرفی می‌شوند.

مشاوره رایگان ازدواج در هفته جوان ارائه می‌شود
به گزارش خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، امیر اسلامی صدر در دیدار جوانان با نماینده ولی فقیه در استان قزوین که عصر امروز در دفتر آیت‌الله عبدالکریم عابدینی برگزار شد،  ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز جوان اظهار کرد: در هفته جوان در معاونت فرهنگی جوانان به صورت ویژه در خدمت جوانان هستیم، قشری که مورد کم لطفی قرار گرفته است و بعضاً دغدغه‌هایش شنیده و جدی گرفته نمی‌شود.

وی افزود: مخصوصاً در ایام انتخابات که جوانان بزرگترین بازنده‌های انتخاب هستند چراکه کاندیداها از وعده و وعید برای جوانان دم می‌زنند اما بعد از انتخابات فراموش می‌شوند این دردی است که فعلا علاج ندارد.

معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین اذعان کرد: فضا را در معاونت جوانان باز گذاشتیم که با هر دیدگاه و تفکری و بدون خط کشی و محدودیت جوانان حضور داشته باشند و تبلور همین حمایت هم جشنواره علی اکبر (ع) است.
 
وی اضافه کرد: جشنواره علی اکبر (ع ) برند معاونت جوانان محسوب می‌شود. امسال هم همچون سنوات گذشته در این جشنواره ۳۰جوان در حوزه‌های مختلف ادبیات، موسیقی، فیلم، فعال جهادی و کنش‌گر رسانه‌ای کارآفرینی و...معرفی خواهند شد و به نحو شایسته تقدیر می‌شوند.

این مسئول ادامه داد: در هفته جوان بر یک برنامه تمرکز ویژه داریم و آن بحث راهیان پیشرفت است که به دو صورت اردویی و رویدادی برگزار می‌شود.

اسلامی صدر افزود: هدف از برنامه راهیان پیشرفت هویت آفرینی نسل جوان و شناسایی و شناساندن و تبیین و انتقال پیشرفت‌های کشور بالاخص استان بعد از انقلاب به جوانان و حتی کسانی است که پا به سن گذاشته‌اند ولی از این ظرفیت‌ها اطلاعی ندارند‌.

معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: علاوه‌بر بحث اردویی بحث رویدادی راهیان پیشرفت را هم انجام داده‌ایم که بدین صورت است که مکان مشخصی را برای این کار تعیین و آن را برای بازدید دستاوردهای کشور و استان مجهز کرده‌ایم و راویانی برای این کار داریم که در حال حاضر در خدمت دانشجویان و دانش‌آموزان هستیم که افراد به طور ملموس با دستاوردهای کشور آشنا شوند.

وی تصریح کرد: در این هفته برای افراد زیر ۳۵ سال بحث مشاوره رایگان ازدواج خواهیم داشت که به هشت مرکز مشاوره معتبر که دارای مجوز اداره ورزش و جوانان استان قزوین است معرفی می‌شوند.

این مسئول خاطرنشان کرد: تا به امروز ۶۰۰ خانواده نیازمند و محروم مشاوره رایگان ازدواج دریافت کرده‌اند‌.

اسلامی صدر اضافه کرد: برگزاری نشست و گفتگوی جوانان با مدیران ارشد استان و ادارات و اساتید و حوزویان را خواهیم داشت اتفاقی که در طی سال اجرا می‌شود منتها در این هفته به صورت ویژه خواهد بود تا مسئولان گوش شنوایی جوانان عزیز باشند.

معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین عنوان کرد: با همت خیرین و اداره ورزش و جوانان گلریزان آزادی زندانیان جوان را هم در این هفته خواهیم داشت.

اسلامی صدر در پایان تاکید کرد: بحث اجرای طرح هر سمن یک رسانه انتخاباتی را داریم به طوری که سازمان‌های مردم نهاد به هر نحو و با هنری که دارند مردم را به حضور در انتخابات دعوت کنند و مشارکت را به حداکثر خود برسانند.


انتهای خبر/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان