۱۰/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۹ شنبه

صبح قزوین تجلیل از ۳۰ جوان برتر استان در جشنواره علی اکبر (ع)
کد خبر: ۳۶۷۲۸۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۲ ساعت: ۱۹:۲۳ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین عنوان کرد:

تجلیل از ۳۰ جوان برتر استان در جشنواره علی اکبر (ع)

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: در جشنواره علی اکبر امسال ۱۴۰ جوان موفق انتخاب شده‌اند که پس از داوری ۳۰ نفر از برگزیدگان معرفی و تقدیر خواهند شد.

تجلیل از ۳۰ جوان برتر استان در جشنواره علی اکبر (ع)
به گزارش خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، عباس علایی مقدم در دیدار جمعی از جوانان با امام جمعه قزوین که بعدازظهر امروز در دفتر آیت‌الله عبدالکریم عابدینی برگزار شد، به گوشه‌ای از فعالیت‌های سازمان ورزش و جوانان استان پرداخت و اظهار کرد: یکی از اقدامات مهم سازمان در حوزه پرداخت وام و تسهیلات از صندوق کارآفرینی بوده که ۲۴ وام کارآفرینی در اختیار جوانان قرار گرفته و بخشی هم در حال پرداخت است.

وی افزود: در استان حدود ۷۰ سمن فعال و هشت مرکز مشاوره جوانان داریم که خدمات لازم به گروه‌های هدف داده می‌شود.

این مسئول ادامه داد: طرح‌های متنوعی در حوزه‌های مختلف از جمله اجتماعی، سواد رسانه، آسیب‌های اجتماعی، جهاد تبیین و... در وزارت ورزش و جوانان با انعقاد تفاهم‌نامه فی‌مابین سازمان‌های مردم نهاد برگزار شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین ادامه داد: با حضور و بازدید جوانان و سازمان‌های مختلف در قالب اردوی راهیان پیشرفت از زیرساخت‌های استان است سعی شده ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بومی را به جوانان استان بشناسانیم.

وی اذعان کرد: برای هفته جوان بیش از ۷۰ برنامه توسط خود اداره کل ورزش و جوانان برگزار خواهد شد و بیش از ۱۰۰ برنامه هم سایر ادارات در راستای هفته جوان ساماندهی و تدوین کرده‌اند.

علایی مقدم در توضیح روند عمرانی خانه جوان تصریح کرد: در حال حاضر کار عمرانی خانه یا پاتوق جوان به پایان رسیده و فقط محوطه‌سازی آن مانده که با فراخوان پیمانکار طی یک الی دو ماه آینده تجهیز می‌شود و در اختیار جوانان و سازمان‌های مردم نهاد قرار می‌گیرد که از مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان قزوین تأمین اعتبار شده بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در جشنواره علی اکبر امسال ۱۴۰
جوان موفق انتخاب شده‌اند که پس از داوری ۳۰ نفر از برگزیدگان معرفی و تقدیر خواهند شد.

انتهای خبر/ ۱۴۰۴

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان