۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین وضعیت مناسب اشتغال استان قزوین نسبت به کشور
کد خبر: ۳۶۷۲۷۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۲ ساعت: ۰:۱۶ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین اعلام کرد:

وضعیت مناسب اشتغال استان قزوین نسبت به کشور

استاندار قزوین گفت: در حوزه اقتصاد و اشتغال استان قزوین نسبت به میانگین کشوری در شرایط نسبتاً مناسبی قرار دارد.

وضعیت مناسب اشتغال استان قزوین نسبت به کشور
به گزارش خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، محمدمهدی اعلایی در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان قزوین که سه‌شنبه شب در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری قزوين برگزار شد، اظهار کرد: موضوعات معیشتی و رشد و توسعه ظرفیت‌های اقتصادی یکی از مطالبات به حق مردم است که باید برای حل آن تلاش کرد.

وی افزود: نگاه ما این نیست که در کارگروه اقتصادی و اشتغال تنها به دنبال تسهیلات بانکی باشیم بلکه موضوعات کلان و سیاستگذاری اقتصادی و امور مرتبط با اقتصادی نیز در این جلسات مطرح می‌شود.

اقتصاد و اشتغال در استان قزوین شرایط نسبتاً مناسبی قرار دارد

استاندار قزوین بیان کرد: خوشبختانه اتفاقات خوبی در حوزه حمایت از تولید افتاده است و سرمایه‌گذاری خوبی در زمینه سلامت، گردشگری،کشاورزی، بهداشت و... صورت گرفته است.

وی ادامه داد: امسال سرمایه‌گذاری خوبی در حوزه تجهیزات تشخیصی در استان صورت گرفته، اقداماتی که زمینه آرامش و سلامت مردم را با حمایت شبکه بانکی فراهم کرده است.

اعلایی بیان کرد: در حوزه اقتصاد و اشتغال استان قزوین نسبت به میانگین کشوری در شرایط نسبتاً مناسبی قرار دارد.

وی با بیان اینکه حفظ این سطح از اشتغال توسط صنعتگران دشوار است، تاکید کرد: از همه فعالان اقتصادی استان که میدان‌دار این عرصه هستند تشکر می‌کنیم و در حوزه اختیارات خود برای تسهیل‌گری در این امر به آنان کمک خواهیم کرد.


استان قزوین بیشترین میزان تایید صلاحیت را داراست

استاندار قزوین با اشاره به آمادگی استان قزوین برای برگزاری انتخابات سالم اظهارکرد: انتخابات از فردا وارد فاز عملیاتی می‌شود، با اعلام نهایی کاندیداها مشخص می‌شوند و تبلیغات از فردا شب رسما آغاز خواهد شد.

وی تاکید کرد: مردم با دقت و دید باز در انتخابات و پای صندوق‌های رای شرکت کنند و با نگاه توسعه‌ای فرد اصلح را انتخاب کنند.

استاندار قزوین بیان کرد: استان بیشترین میزان تایید صلاحیت را در بین استان‌های کشور دارد، از همه سلایق و تفکرات در بین نامزدان وجود دارد تا مردم با هر سلیقه‌ای به آنان رای دهند.

اعلایی در پایان با بیان اینکه اراده و خواست مردم در تعیین سرنوشت کشور اهمیت دارد، گفت: مردم بدانند که دقت در انتخاب فرد اصلح پیش‌برنده و بی‌دقتی می‌تواند بازدارنده باشد و کشور را از مسیر توسعه دور کند.

گفتنی است، این جلسه با محوریت گزارش آخرین وضعیت ثبت و نظارت بر اشتغال در سامانه رصد استان و هدف گذاری ایجاد اشتغال در سال ۱۴۰۳، گزارش آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات از محل تبصره ۱۸ قانون بودجه کل کشور برگزار شد.

انتهای خبر/2001

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان