۲۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۷ دوشنبه

صبح قزوین نه به باندبازی در انتصابات استان
کد خبر: ۳۶۷۲۶۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۱ ساعت: ۱۵:۳۱ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین عنوان کرد:

نه به باندبازی در انتصابات استان

استاندار قزوین گفت: یکی از افتخارات مجموعه مدیریتی استان این است که با زد و بند، باند بازی و بده و بستان به کسی مسئولیت نداده است و برخی از صداها و تخریب‌ها هم به دلیل نتیجه نگرفتن همین زیاده‌خواهی‌هاست.

نه به باندبازی در انتصابات استان
به گزارش حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، به نقل از روابط‌عمومی استانداری قزوین، محمدمهدی اعلایی پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان قزوین اظهار کرد: انتصاب آقای اسلامی صدر نشان داد که ظرفیت‌های مدیریتی ارزشمند کشور و انسان‌های پاک و فرهیخته که توانایی مدیریت دارند مورد توجه دولت هستند و فرصت در اختیار آنها قرار می گیرد تا به مردم خدمت‌گذاری کنند.

وی افزود: هرچند تقدیر بر این نبود که این فضا ادامه داشته باشد ولی منجر به این نخواهد شد که تلاش و توان ایشان در مسیر خدمت به مردم تداوم نداشته باشد و تا زمانی که دولت سیزدهم با اراده مردم روی کار است، از توان ایشان و امثال ایشان استفاده خواهد شد.

اعلایی گفت: مجموعه مدیریتی استان تمام تلاش خود را برای برطرف شدن مسایل و مشکلات آقای اسلامی صدر به کار گرفت تا سکان فرمانداری قزوین یکبار دیگر در اختیار ایشان قرار بگیرد و به همین دلیل هم معاون سیاسی استاندار برای مدتی به عنوان سرپرست انتخاب شد، ولی شرایط آنگونه که مدنظر بود پیش نرفت و امروز مراسم تکریم ایشان برگزار می‌شود.

استاندار قزوین اضافه کرد: در مجموعه مدیریتی استان برای انتصابات سعی شده بدون توجه به اشخاص به شاخص‌ها توجه شود و بر اساس همین شاخص‌ها افراد منصوب شوند و اراده بر این است که بهترین خدمت و شکل از فعالیت توسط مدیران برای مردم اتفاق بیفتد.

نماینده عالی دولت در استان اظهار کرد: عمده افرادی که در دولت سیزدهم و در استان قزوین منصوب شده‌اند با خواهش ما این مسئولیت را برعهده گرفته‌اند و یکی از افتخارات مجموعه مدیریتی استان این است که با زد و بند، باند بازی و بده و بستان و فشارهای سیاسی به کسی مسئولیت نداده است و برخی از صداها و تخریب‌ها هم به دلیل نتیجه نگرفتن همین زیاده خواهی‌هاست.

وی افزود: خیلی از کسانی که فکر می‌کنند خدشه‌دار کردن آبروی انسان‌های مومن، خدمت‌گذار و صادق برای آنها موفقیت به حساب می‌آید، اشتباه می‌کنند، چرا که دقیقا برعکس است و نهایتاً همان‌هایی که ناجوانمردانه تخریب می شوند صاحب توفیق و عزت می‌شوند، موضوعی که در طول تاریخ به کرات و به وضوح مشاهده شده است.

اعلایی گفت: امروز یک بار دیگر به تمامی مدیران استان تاکید می‌کنم که کسی از ترس آبروی خود و شیادی شیادان و بی‌تقوایی‌هایی که ممکن است اتفاق بیفتد، وظیفه شرعی و قانونی خود را بر زمین نگذارد و همه تلاششان این باشد بدون توجه به هیاهوها خدمت‌گذاری را به بهترین شکل، خالصانه و وظیفه‌مدار انجام دهند.

استاندار قزوین با اشاره به نزدیکی به انتخابات اضافه کرد: در انتخابات، استان بیشترین میزان تایید صلاحیت‌ها را داشته است و برای تمامی سلایق کاندیداها وجود دارند، رقابت بسیار جدی است و اراده مردم سرنوشت انتخابات را تعیین می‌کند و واقعا معلوم نیست که چه کسانی رای می‌آورد، و این موضوعی است که بسیار مطلوب ارزیابی می شود و فقط اراده مردم است که سرنوشت مجلس را تعیین می‌کند.

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان