۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین نگاه و تفکر مردم در انتخاب اصلح عمیق‌تر شده است
کد خبر: ۳۶۷۲۶۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۲/۳ ساعت: ۸:۷ ↗ لینک کوتاه

عضو شورای اسلامی شهر قزوین:

نگاه و تفکر مردم در انتخاب اصلح عمیق‌تر شده است

عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: به عقیده بنده هر چه قدر جلوتر می‌رویم نگاه و تفکر مردم عمیق‌تر شده و آدم‌ها را خوب حلاجی و بررسی می‌کنند و درست‌ترین را انتخاب خواهند کرد.

نگاه و تفکر مردم در انتخاب اصلح عمیق‌تر شده است
فاطمه اشدری در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، با اشاره به لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو اظهار کرد: هرکسی خود، خانواده‌اش و خانواده بزرگتر یعنی جامعه را دوست دارد، هرکس سرنوشت مملکت برایش مهم است در این انتخابات شرکت خواهد کرد.
 
وی افزود: همه ما مدیون خون شهدا و پایبند به انقلاب و آرمان‌های امام راحل هستیم، هرکس وفادار نظام بوده و دوست ندارد دیگران به جای او برایش تصمیم بگیرند، وظیفه دارد که آگاهانه و با تحقیق پای صندوق‌های رای آمده و از کسانی که برای خدمت‌رسانی به مردم اعلام آمادگی کردند، حمایت بکند.
 
عضو شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: از همشهریان عزیز می‌خواهم نسبت به نامزدان انتخاباتی ابتدا تحقیق کرده و گذشته و حال افراد را بررسی کنند و کسانی که اصلح بوده و مناسب تصدی امور قانون‌گذاری هستند، فارغ از قومیت و تفکر حزبی انتخاب کنند.
 
وی ادامه داد: نامزد انتخاباتی که به حوزه قانون‌گذاری آشنا بوده و مشاوران خوبی داشته باشد، به حقوق مردم احترام بگذارند و پاکدسن بوده و پایبند به ارزش‌های انقلاب و قوانین کشور باشد.
 
اشدری با بیان اینکه شرکت در انتخابات وظیفه ذاتی هر مسلمان ایرانی است، تاکید کرد: عملکرد انسان‌ها کارنامه آنهاست، مردم عملکرد نمایندگان و نامزدان انتخاباتی را بررسی می‌کند و روشنگرانه نمایندگان خود از طریق رای به فرد اصلح انتخاب می‌کنند.
 
عضو شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: به عقیده بنده هر چه قدر جلوتر می‌رویم نگاه و تفکر مردم عمیق‌تر شده و آدم‌ها را خوب حلاجی و بررسی می‌کنند و درست‌ترین را انتخاب خواهند کرد.
 
وی افزود: انتخابات مجلس شورای اسلامی و نمایندگان خبرگان رهبری برای ما بسیار اهمیت دارد، همانگونه که انتخابات شورا شهر و ریاست جمهوری اهمیت دارد؛ امیدواریم با توجه شرایط حساس منطقه مردم همچنان پای کار باشند و با انتخاب خردمندانه و با مطالعه نمایندگان اصلح را انتخاب کنند.
 
اشدری تاکید کرد: اکثر مردم ایران تحصیل‌کرده بوده و نسبت به شرایط روز آگاه هستند، آنها در ارزیابی‌ها نسبت به گذشته توانمند شده‌اند و می‌دانند وکالت و نمایندگی خود را به چه کسی بسپارند.
 
وی با اشاره به شرایط سخت زندگی امروز جامعه بیان کرد: مردم همواره پای کار هستند اما از نمایندگان خود انتظار دارند مشکلات و مسائل آنها را حل کنند و برای مردم تصمیمات خوب بگیرند تا امید به زندگی در مردم افزایش پیدا کند.
 
عضو شورای اسلامی شهر قزوین تاکید کرد: مردم ایران مستحق بهترین نمایندگان و بهترین زندگی هستند، چرا که همواره هرزمانی که لازم بوده در عرصه اجتماعی و سیاسی، اولین کسانی که در برابر دشمنان ما ایستادند خود مردم بودند، برای این مردم باید با جان و دل خدمت کرد.
 
اشدری در پایان گفت: قطعا ملت ما گوش به فرمان ولی فقیه خود، مقام معظم رهبری هستند و تا آخرین لحظه پای آرمان‌های نظام بوده و هستند و حتما پای صندوق‌‌های رای خواهند آمد و در عرصه مشارکت اجتماعی بار دیگر خواهند درخشید.
 
انتهای خبر/۲۰۰۱
 
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان