۰۲/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۱ جمعه

صبح قزوین قزوین هفته‌ای بارشی در پیش دارد
کد خبر: ۳۶۷۲۳۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۲۹ ساعت: ۱۰:۵۰ ↗ لینک کوتاه

کارشناس هواشناسی استان قزوین:

قزوین هفته‌ای بارشی در پیش دارد

کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: تا روز پنجشنبه؛ افزایش ابر، در پاره‌ای ساعات بارش باران و در ارتفاعات و نقاط سردسیر بارش برف و رگبار پیش‌بینی خواهد شد.

قزوین هفته‌ای بارشی در پیش دارد
مهدی آخوندی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، اظهار کرد: سامانه بارشی که هم اکنون در منطقه فعال است، بارش‌های خوبی را برای استان ما به ارمغان آورده است.

وی افزود: شب گذشته حدود 22 سانتی متر برف برای معلم کلایه با بارش 26 میلی‌متر و برای سیردان حدود پنج سانتی‌متر برف ثبت شده است، به فراخور آن در دیگر مناطق استان نیز شاهد بارش خوبی بودیم که امید است همین روند ادامه پیدا کند.
 
کارشناس هواشناسی استان قزوین بیان کرد: براساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، با گذر متناوب امواج تراز میانی و عبور سامانه بارشی از سطح منطقه تا روز پنجشنبه؛ افزایش ابر، در پاره‌ای ساعات بارش باران و در ارتفاعات و نقاط سردسیر بارش برف و رگبار پیش‌بینی خواهد شد.
 
وی ادامه داد: به لحاظ دمایی تا رو سه شنبه به مرور روند کاهش نسبی دما را در بیشتر نقاط استان شاهد هستیم.
 
آخوندی تصریح کرد: طی شبانه‌روز گذشته بیشینه دما متعلق به شهر آبیک با 13 درجه سانتی‌گراد و کمینه دما به متعلق به آوج با منفی 4 درجه سانتی‌گراد بوده است.
 
کارشنای هواشناسی قزوین در پایان گفت: نوسانات دمایی شهر قزوین در طی شبانه‌روز گذشته بین منفی یک الی 12 درجه سانتی‌گراد بوده است.

انتهای خبر/2001
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان