۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین سد محکم مردم در پشتیبانی از نظام
کد خبر: ۳۶۷۱۳۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۲۲ ساعت: ۱۱:۳۸ ↗ لینک کوتاه

شهردار قزوین عنوان کرد:

سد محکم مردم در پشتیبانی از نظام

شهردار قزوین گفت: خوشبختانه مردم قزوین همچون مردم سایر نقاط ایران، همیشه همراه نظام و ولایت بوده و هستند و قطعا نظامی که مردم حامی آن باشند همیشه پیروز و پابرجاست.

سد محکم مردم در پشتیبانی از نظام
مهدی صباغی در حاشیه برگزاری مراسم باشکوه راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه در شهر قزوین در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، اظهار کرد: خدا را شاکریم که این لیاقت نصیبمان شد تا در یوم‌الله فجر همگام با مردم همیشه در صحنه قزوین در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنیم.

وی افزود: خوشبختانه مردم قزوین همچون مردم سایر نقاط ایران همیشه همراه نظام و ولایت بوده و هستند و قطعا نظامی که مردم حامی آن باشند همیشه پیروز و پابرجاست.

شهردار قزوین تصریح کرد: افتخار بزرگ ما این است که کشور مستقل و بااقتداری داریم و جمهوری اسلامی ایران مقتدرتر از هر زمان دیگر پابرجاست و ما زیر سایه این نظام زندگی می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز ملت‌های مسلمان جهان، مستضعفان عالم و غزه مقتدر و مظلوم به برکت نظام جمهوری اسلامی می‌درخشد.

این مسئول تصریح کرد: خدا را شاکریم که از نعمت ولایت فقیه برخورداریم و با بهره‌مندی از رهنمودهای ایشان در انتخابات هم مشارکت حداکثری خواهیم داشت.

وی در پایان گفت: قطعاً با حضور حداکثری و مقتدر مردم در صحنه انتخابات پیش رو، بار دیگر مشت محکمی به دهان یاوه‌گویان نظام خواهیم زد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان