۱۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۹ یکشنبه

صبح قزوین انقلاب اسلامی بر پایه احیای عدالت و حریت شکل گرفت
کد خبر: ۳۶۷۱۰۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۲۰ ساعت: ۷:۳۲ ↗ لینک کوتاه

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین:

انقلاب اسلامی بر پایه احیای عدالت و حریت شکل گرفت

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین گفت: امام راحل، دولت و مسئولان را خادم ملت دانستند لذا باید امروز مسئولان و دولتمردان از خود بپرسند که چگونه خادمی برای مردم هستند، آیا در دسترس مردم بودند یا خیر.

انقلاب اسلامی بر پایه احیای عدالت و حریت شکل گرفت
حجت‌الاسلام رضا کاظم‌لو در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران به واقع همان طلوع فجر بود که به رهبری امام عزیز که دانش‌آموخته مکتب امام جعفر صادق(ع) است برای احیای چند امر مهم آمد.

انقلاب اسلامی بر پایه احیای عدالت، آزادی و حریت شکل گرفت

وی افزود: پیام دهه فجر بر پایه احیای عدالت بوده و است، دیگر پیام انقلاب اسلامی ایران حریت و آزادی بود به این معنا که انسان سرسپرده بی‌حساب و کتاب دیگران قرار نگیرد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین تصریح کرد: پیام ‌دهه فجر عدالت در تقسیم امکانات بوده ‌و هست و حال در شرایط امروزی مسئولان و مردم باید یک بازخوانی داشته باشند که تا چه میزان به این اهداف و آرمان‌‌های والای انقلاب نزدیک شده‌اند و اگر با آن اهداف فاصله داریم دلیلش چیست.

مسئولان از خود بپرسند که چگونه خادمی برای مردم هستند

وی خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد در بخش‌های اقتصادی و خدماتی اقدامات فراوانی اجرایی شده است اما گاهی مقایسه‌های انجام شده، قیاس اشتباهی بوده یا گاهی کیفیت کارها آنطور که شایسته بوده، نیست‌.

کاظم‌لو عنوان کرد: گاهی علامت سوال‌هایی در مورد مباحث مختلف کشور در ذهن داریم و معتقدم مسئولان محترم در طول سال‌های پس از انقلاب در تمام صحنه‌ها کارکردند اما یک بازخوانی نسبت به وظایف وجود دارد زیرا همه ما بدهکار مردم هستیم.

وی خاطرنشان کرد: امام راحل، دولت و مسئولان را خادم ملت دانستند لذا باید امروز مسئولان و دولتمردان از خود بپرسند که چگونه خادمی برای مردم هستند، آیا در دسترس مردم بودند یا خیر.

این مسئول یادآور شد: امروز افتخار می‌کنیم که رئیس ‌جمهور محترم کشور در میان مردم آزادانه رفت و آمد می‌کند و شنوای سخنان مردم است و خدمات انجام شده را هم اعلام می‌کند که جای سپاس دارد و همین انتظار هم از همه مسئولان می‌رود.

دهه فجر، طلوع فجر دیگری برای خدمت‌رسانی به مردم است

وی خاطرنشان کرد: معتقدم خدمات فراوانی در بخش‌های مختلف اقتصادی، علمی و زیربنایی اتفاق افتاده است اما گاهی مقایسه‌های صورت گرفته نادرست است و گاهی هم در بیان صاحبان تریبون، مقاصد دخالت می‌کند لذا خدمات انجام شده زیر سوال می‌رود.

کاظم‌لو در پایان گفت: امیدواریم دهه فجر امسال همچنان طلوع فجر دیگری برای خدمت رسانی به مردم باشد، مردمی که تابع ولایت بوده و پای انقلاب ایستاده و در تمام صحنه‌ها حاضر هستند و انصافا مردم ایران خیلی خوب ظاهر شدند و هر اندازه مسئولان به مردم خدمت کنند باز هم نتوانسته‌اند حق مطلب را آنطور که باید و شاید است ادا کنند زیرا چنین ملتی در جهان امروز کم پیدا می‌شود.

انتهای خبر/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان