۲۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۵ شنبه

صبح قزوین امنیت و عدالت رکن اصلی انقلاب اسلامی است
کد خبر: ۳۶۷۰۴۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۱۶ ساعت: ۸:۳۰ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

امنیت و عدالت رکن اصلی انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: امنیت و عدالت اساسی‌ترین رکن انقلاب و نظام است و کشور غیور و دلاورمردان در این سرزمین همیشه سعی داشتند که امنیت را برقرار کنند.

امنیت و عدالت رکن اصلی انقلاب اسلامی است
آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، در رابطه با دستاوردهای انقلاب اسلامی در تامین امنیت پایدار و عدالت اجتماعی، اظهار کرد: امنیت و عدالت اساسی‌ترین رکن انقلاب و نظام است. البته عبادت، بندگی، ولایت حضرت حق هم اساس و بنیان هستند.
 
وی افزود: ایران در یک برهه‌ای از زمان به طور کل زیر چکمه‌های آمریکایی‌ها بوده و رژیم حاکم بر مملکت دست‌نشانده دشمن‌ترین دشمنانمان بود که برای غارت ثروت‌ و سرمایه‌های کشور آمده بودند و همیشه چشمشان به دنبال کشور عزیزمان بود.
 
نماینده ولی فقیه در استان قزوین اذعان کرد: در آن شرایط طاقت‌فرسا بهترین عزیزانمان در زندان‌ها و زیر شکنجه بودند و به شهادت می‌رسیدند، این مطالب بیان شده نشان از ضد امنیت بودن آن شرایط است اما هم اکنون الحمدلله آمریکایی‌ها را در یک مرحله از ایران بیرون کردیم و در مراحل و گام‌های بعدی به طور کل از منطقه بیرون و با توکل بر خدا زمینه‌های فروپاشی آن‌ها را فراهم می‌کنیم.
 
عابدینی در پاسخ به سوال تاثیرگذاری انقلاب بر جهان، بیان کرد: جوانان کشور که قبلاً به ندرت در مساجد و نمازخانه‌ها دیده می‌شدند هم اکنون پابرجا بر عملیات‌های مهم و قضایای انقلابی هستند و موج عظیم و استوار آن‌ها را در اکثر مسائل فرهنگی، سیاسی، مذهبی و اجتماعی می‌بینیم. حضور جوانان در مراسم اعتکاف اربعین، دفاع از حرم و ..... نشان‌گر‌ این همکاری و تاثیر انقلاب بر جوانان و پای کار بودن جوانان برای انقلاب اسلامی است.
 
امام جمعه قزوین پنهان‌کاری دشمن در همه زمینه‌ها را یادآور شد و گفت: دشمن این حقیقت‌ها را نشان نمی‌دهد چون می‌داند به ضرر دولت خودشان است به همین خاطر سعی در مخفی کردن دستاوردهای انقلاب دارد و و القا می‌کنند جوانان مملکتمان از دین خود فرار کرده و کناره‌گیری می‌کنند اما من در جواب آن‌ها این سوال را مطرح می‌کنم که مگر راه فرار از دین رفتن به اعتکاف است؟ یعنی جوانان کشور عزیزمان برای فرار از دین خود به مراسمات مذهبی و دینی روی می‌آورند؟ خوشبختانه جوانان غیورمان پای کار دین و انقلاب هستند.
 
وی در پایان در ارتباط با وظایف مردم و مسئولین در استمرار انقلاب، خاطرنشان کرد: وظیفه بنده و همه انسان‌ها در این زمینه این است که پای کار انقلاب باشیم و با همه وجودمان اعم از زبان، بیان و کردارهایمان کاری کنیم که انقلاب مورد محبت مردم باشد و راهش را ادامه دهند و زمینه‌ساز ظهور صاحب الزمان (عج) باشند.
 
 
انتهای خبر/۲۰۰۵

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان