۲۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۵ شنبه

صبح قزوین امام (ره) به ملت ایران و مسلمانان عالم آبرو بخشید
کد خبر: ۳۶۶۹۹۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۱۲ ساعت: ۹:۳۰ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین:

امام (ره) به ملت ایران و مسلمانان عالم آبرو بخشید

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: امام (ره) حقیقتاً اسلام را زنده کرد و احیاگر اسلام بود و سپاه امروز پاسدار اسلام احیاء شده امام عزیز است؛ امام بزرگوار به تشیع عالم آبرو داد.

امام (ره) به ملت ایران و مسلمانان عالم آبرو بخشید
سردار رستمعلی رفیعی آتانی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی و نقش سپاه اظهار کرد: سپاه مولود عظیم همین انقلاب است و برای حفظ و صیانت از انقلاب اسلامی به وجود آمده است.

وی افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری؛ سپاه را کسی به وجود نیاورد بلکه سپاه براساس نیاز انقلاب اسلامی شکل گرفت.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: در حوادث اول انقلاب که منافقین و ضدانقلاب مردم عزیز ما را شهید می‌کردند سپاه برای صیانت از مردم و این دستاورد بزرگ شکل گرفت.

این مسئول ابراز کرد: هر چه که جلو آمدیم و انقلاب ما بزرگ می‌شد و دشمنان انقلاب هم صف‌آرایی می‌کردند نیز سپاه به همان اندازه بزرگ شد، به اندازه اهداف نورانی انقلاب و تهدیدات دشمنان نیز سپاه بزرگ شد.

وی بیان کرد: اما سوال این است که سپاه از چه چیزی پاسداری می‌کند؟؛ سپاه از شاهکار امام عزیز پاسداری می‌کند. باید امام (ره) و انقلاب را شناخت و بدانیم که سپاه از این امام و این انقلاب پاسداری می‌کند.

امام (ره) اسلام را زنده کرد

آتانی تاکید کرد: امام (ره) حقیقتاً اسلام را زنده کرد و احیاگر اسلام بود و سپاه امروز پاسدار اسلام احیاء شده امام عزیز است؛ امام بزرگوار به تشیع عالم آبرو داد.

فرمانده سپاه استان قزوین ادامه داد: این شیعیان عالم که امروز مرکز توجه شده‌اند در جنوب لبنان، یمن و عراق به میدان آمدند همان شیعه 50 سال قبل است؛ یعنی امام با هویت سیاسی نقش‌آفرینی جدیدی که به شیعه داد، آبرو گرفت و به میدان آمد. سپاه پاسدار این تشیع است.

وی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هنر بزرگ امام پاسداری می‌کند؛ هنر سوم امام (ره) این بود که به ایران و سرزمین ایران آبرو و عزت داد.

آتانی بیان کرد: هنر امام به تعبیر حاج قاسم این بود که آن روزی که می‌خواست اسلام را حاکم کند از بستر جغرافیای ایران استفاده کرد و آن روزی که به این جغرافیا تعرض شد از این اسلام و تربیت‌یافتگان مکتب اسلام برای دفاع از خاک ایران استفاده کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: سپاه در یک جمله محافظ اسلام، تشیع و ایران عزیز با مبانی بزرگ امام روشن زمیرمان است. که استمرار این امر و نقشه عمل آن را در مبانی مقام معظم رهبری هم می‌بینیم.

وی تصریح کرد: سپاهی که امروز مقام معظم رهبری می‌خواهند باید همین ویژگی‌ها را داشته باشد.

انقلاب اسلامی هویت «خودمان باشیم» را به دنیا عرضه کرد

آتانی افزود: شرایط امروز انقلاب اسلامی نیازی به ارزیابی ندارد چراکه مانند خورشید روشن است؛ جمهوری اسلامی، انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران امروز در صدر تحولات دنیا هستند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین تاکید کرد: امروز طرفداران انقلاب اسلامی، مفاهیم انقلاب را درک کردند و اینکه امام می‌فرمودند که انقلاب اسلامی را به دنیا صادر می‌کنیم یعنی همین بیداری دنیا که امروز محقق شده است.

وی عنوان کرد: امروز مسلمانان عالم و مظلومان عالم و حقیقت طلبان عالم از لندن گرفته تا یمن و باریکه غزه به هم پیوسته شدند و این کار انقلاب اسلامی است که در برابر زورگویان سر تعظیم فرود نیاورید.

آتانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی هویت «خودمان باشیم» را به دنیا عرضه کرد، گفت: انقلاب اسلامی به دنیا جرات داد که امریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

انتهای خبر/ 1300
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان