۲۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۵ شنبه

صبح قزوین گفتمان انقلاب اسلامی جهانی شده است
کد خبر: ۳۶۶۹۸۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۱۱ ساعت: ۱۳:۲۳ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

گفتمان انقلاب اسلامی جهانی شده است

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: امروزه فرهنگ و مدرسه انقلاب ما جهانی شده و همه عالم در حال هماهنگ شدن با انقلاب ما هستند.

گفتمان انقلاب اسلامی جهانی شده است
به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در مراسم گلبانگ چهل و پنجمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي که پیش از ظهر امروز با حضور مسئولان کشوری و استانی در سالن اجتماعات کوثر قزوین برگزار شد؛ اظهار کرد: انقلاب ما یک مدرسه است که معلم و کتاب درسی دارد و موضوع درس را هم مشخص کرده است.
 
وی افزود: موضوع درس انقلاب اسلامی، حفظ کرامت و شخصیت انسان‌ها و ارزش قائل شدن برای همه بندگان خدا در هر کجای دنیا است، موضوع درس مدرسه انقلاب، عدالت است که باید همه جهان را تحت پوشش قرار دهد، موضوع انقلاب ما فراگیری علم و دانش و تحصیل است که باید خلاقیت‌ها و استعدادهای انسان‌ها به شکوفایی برسد.
 
نماینده ولی فقیه در استان قزوین تصریح کرد: دیگر موضوع مهم مکتب انقلاب اسلامی ایران، حکمت است یعنی علمِ نابِ روح پرور و بابرکتی که به زندگی انسان معنا می‌بخشد.
 
انقلاب، قرآن را در تمام ابعاد زندگی ما ساری و جاری کرد
 
وی خاطرنشان کرد: قرآن کریم کتاب درسی ما است و هرآنچه بشر به آن نیاز دارد در این کتاب الهی آمده است که مهجور بود و کنار گذاشته شده بود اما انقلاب، قرآن را در تمام ابعاد زندگی ما ساری و جاری کرد و نورانیت این کتاب آسمانی در افکار و اندیشه ما تابیدن گرفته است که از برکت پیروزی انقلاب اسلامی است.
 
عابدینی عنوان کرد: معلمان مدرسه انقلاب ما همه پیامبران الهی و خاتم آنان پیامبر گرامی اسلام است همچنین فاطمه زهرا(س) و امام علی(ع) با ویژگی‌های برجسته اخلاقی معلم انقلاب ما هستند.
 
وی بیان کرد: فرهنگ صهیونیست‌ها فرهنگی است که مردم را به گرسنگی کشانده و موجب مرگ و میر انسان‌های بیگناه و بی‌پناه شده، قتل و عام و کودک‌کشی‌، قربانی کردن بی‌پناهان و سیل خون به راه انداختن و مردم را با تشنگی و گرسنگی شکنجه دادن و از ارسال دارو ممانعت کردن، مصادیقی از خوی وحشیگیری و فرهنگ صهیونیستی است.

همه عالم در حال هماهنگ شدن با انقلاب ما هستند
 
این مسئول خاطرنشان کرد: بزرگان ما، معلم انقلاب هستند از جمله امام خمینی(ره)، شهید مدرس، شیخ فضل الله نوری و آیت الله کاشانی از برجسته‌ترین معلمان انقلاب ما بودند.
 
وی در ادامه تاکید کرد: در این مکتب انقلابی و انسان‌پرور ما حاج حسین همدانی‌ها و حاج قاسم سلیمانی چهره برجسته نظام انقلابی پرورش یافتند و ماندگار شدند.
 
عابدینی عنوان کرد: کتاب ما قرآن، معلمان و شاگردان فارغ‌التحصیل دانشگاه انقلاب ما هم شهدای بزرگوار و خانواده معظم شهدا هستند که موجب بیداری جامعه می‌شوند.
 
وی اظهار کرد: امروزه فرهنگ و مدرسه انقلاب اسلامی ایران جهانی شده و همه عالم در حال هماهنگ شدن با انقلاب ما هستند، تظاهرات چند صد هزار نفری در شهرهای آمریکا و اروپا با آهنگ انقلاب ما و هماهنگ با مقاومت اسلامی در حال گسترش است و در عین حال عمیق، متفکرانه، حساب شده و در مسیر رشد و تعالی و موفقیت است.
 
انقلاب اسلامی به درخت تنومند به بارنشسته تبدیل شده است
 
نماینده ولی فقیه در استان قزوین تصریح کرد: انقلاب اسلامی اکنون به درخت تنومند به بارنشسته تبدیل شده است که ثمرات آن در همه جای عالم به خوبی دیده می‌شود و اثرگذار است.
 
وی در پایان گفت: امیدواریم ایران مقتدر، قرآنی، ایرانِ رسول اکرم(ص) و ایران فاطمه(س) و امیرالمومنین و کربلای امام حسین(ع) خیلی زود قطب عالم شود و بستر و زمینه ظهور منجی عالم بشریت زیر سایه رهبری خردمندانه حکیم بزرگ انقلاب فراهم شود.

انتهای خبر/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان