۲۲/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۲ چهارشنبه

صبح قزوین تولید بیش از ۱۰میلیارد کیلو وات ساعت انرژی در نیروگاه شهید رجایی
کد خبر: ۳۶۶۹۵۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۹ ساعت: ۱۱:۹ ↗ لینک کوتاه

در ۱۰ماهه نخست امسال محقق شد:

تولید بیش از ۱۰میلیارد کیلو وات ساعت انرژی در نیروگاه شهید رجایی

مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی گفت: با تولید بیش از ۱۰ میلیارد و صد میلیون کیلووات ساعت انرژی خالص در ۱۰ ماهه امسال، ۱/۷۶ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد تولید داشته است.

تولید بیش از ۱۰میلیارد کیلو وات ساعت انرژی در نیروگاه شهید رجایی
به گزارش حوزه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، به نقل از روابط‌عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی، ابوالفضل موتاب‌ها گفت : در 10 ماهه سال جاری، 10 میلیارد و 136 میلیون و 769 هزار کیلووات ساعت انرژی خالص در واحدهای بخاری و سیکل ترکیبی این نیروگاه، تولید و به شبکه سراسری تحویل شده است.

وی افزود: از این میزان انرژی، ۴میلیارد و ۷۳۱ میلیون و ۷۲۳ هزار کیلووات ساعت انرژی در 9 واحد بخاری و گازی نیروگاه سیکل ترکیبی و ۵ میلیارد و ۴۰۵ میلیون و ۴۶ هزار کیلووات ساعت انرژی در چهار واحد 250 مگاواتی نیروگاه بخار تولید شده است.

مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی بیان کرد: با این میزان تولید انرژی خالص در 10 ماهه امسال، این نیروگاه شاهد رشد 1/76 درصدی تولید انرژی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بوده است.

گفتنی است؛نیروگاه شهید رجایی با 13 واحد بخاری و سیکل ترکیبی و ظرفیت نامی 2042 مگاوات، سالانه 12 میلیارد کیلووات ساعت انرژی الکتریکی تولید می‌کند.

انتهای خبر/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان