۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین برف و کولاک مهمان استان قزوین می‌شود
کد خبر: ۳۶۶۸۵۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۱ ساعت: ۱۲:۲۲ ↗ لینک کوتاه

کارشناس هواشناسی استان قزوین:

برف و کولاک مهمان استان قزوین می‌شود

کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: از بعداز ظهر فردا دوشنبه تا روز چهارشنبه با گذر سامانه بارشی از استان قزوین، افزایش ابر و در برخی ساعات احتمال بارش باران، برف و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

برف و کولاک مهمان استان قزوین می‌شود
مریم بهروزی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، اظهار کرد: براساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، تا ظهر فردا جوی نسبتاً پایدار بر منطقه حاکم است که باتوجه به سکون و پایداری جو، در مراکز صنعتی و پرتردد استان، انباشت آلاینده‌‌ها پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: از بعداز ظهر فردا دوشنبه تا روز چهارشنبه با گذر سامانه بارشی از استان قزوین، افزایش ابر و در برخی ساعات احتمال بارش باران، برف و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی قزوین بیان کرد: طی این مدت در مناطق کوهستانی و ارتفاعات علاوه‌بر بارش برف، کولاک خواهیم داشت.

وی ادامه داد: شایان ذکر است به لحاظ دمایی از سه‌شنبه تا روز پنجشنبه روند کاهش محسوس دما را خواهیم داشت، به خصوص در صبح روز پنجشنبه که پدیده یخبندان پیش‌بینی می‌شود.

بهروزی تصریح کرد: با توجه به ناپایداری‌های جوی برای این سامانه در هفته جاری هشدار نارنجی صادر شده است.

وی یادآور شد: بامداد امروز حداقل دما در قزوین، آوج و بوئین‌زهرا با منفی یک درجه سانتی‌گراد و حداکثر دمای استان در بعدازظهر روز گذشته مربوط به رازمیان با 19 درجه سانتی‌گراد بوده است.

کارشناس هواشناسی قزوین در پایان گفت: نوسانات دمایی شهر قزوین طی شبانه‌روز گذشته بین منفی یک الی 13 درجه سانتی‌گراد بوده است.

انتهای خبر/2001
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان