۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین شتاب در ارتقای زیرساخت‌های فرهنگی کشور
کد خبر: ۳۶۶۸۳۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۲۹ ساعت: ۲۳:۳۴ ↗ لینک کوتاه

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد:

شتاب در ارتقای زیرساخت‌های فرهنگی کشور

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در حوزه سایر فعالیت‌ها هم اتفاقات خوبی برای دولت سیزدهم رقم خورده و ارتقای زیرساخت‌های عمرانی در حوزه فرهنگ و هنر سرعت و شتاب گرفته است.

شتاب در ارتقای زیرساخت‌های فرهنگی کشور

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، به نقل از دفتر امام جمعه، محمدمهدی اسماعیلی در دیدار با آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین اظهار کرد: از حمایت‌های جنابعالی از حوزه فرهنگ و هنر و همه زحماتی که در این جایگاه خطیر می‌کشید، تشکر می‌کنیم و ان‌شاءالله خداوند کمک کند این فضای خوبی که ما در حوزه فرهنگ و هنر در قزوین داریم تقویت شود.

وی ادامه داد: ما در این ایامی که از دولت سیزدهم گذشته تلاشمان این بوده که تغییر جهت‌گیری‌های فرهنگی و هنری در کشور در تراز مطالبات رهبر معظم انقلاب شکل بگیرد.

این مسئول عنوان کرد: اکنون بخش مهمی از این راه علیرغم همه مشکلات و مرارت‌ها در حال انجام است، ما در آستانه ورود به جشنواره‌های فجر انقلاب اسلامی هستیم، امسال در حوزه فیلم اتفاق مهمی رخ داده و بخش مهمی از کارهای رسیده به جشنواره کارهای ارزشمند و فاخری هستند که متناسب با ارزش‌های انقلاب، بزرگداشت شهدایی نظیر شهید شیرودی، شهید زین‌الدین، شهید احمد کاظمی و در رابطه با اربعین و مقاومت اسلامی هستند.

اسماعیلی بیان کرد: ما امسال نخستین جشنواره سرود فجر را هم راه‌اندازی کرده‌ایم که این اتفاق مبارکی است، استعدادهای خوبی در این زمینه وجود دارد و باید سرود و هنرهای نظیر آن را گسترش دهیم.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه سایر فعالیت‌ها هم اتفاقات خوبی برای دولت سیزدهم رقم خورده و ارتقای زیرساخت‌های عمرانی در حوزه فرهنگ و هنر سرعت و شتاب گرفته است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تأکید کرد: در قزوین نیز فضای فرهنگی و هنری، بانشاط خوبی جلو می‌رود، توافقات خوبی را برای فعالسازی ظرفیت‌های موجود در این استان داشته‌ایم، ان‌شاءالله بتوانیم به این امور سرعت ببخشیم.

گفتنی است، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور شرکت در هفتمین دوسالانه خوشنویسی ایران، به قزوین سفر کرده است.

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان