۱۲/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۳۱ دوشنبه

صبح قزوین حضور حداکثری در انتخابات سبب ناامیدی دشمنان است
کد خبر: ۳۶۶۷۶۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۲۴ ساعت: ۱۱:۵۲ ↗ لینک کوتاه

معاون سیاسی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:

حضور حداکثری در انتخابات سبب ناامیدی دشمنان است

معاون سیاسی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با بیان اینکه حماسه‌آفرینی مردم در انتخابات، نتایج موثر بسیاری را به دنبال خواهد داشت، گفت: به ویژه در برهه کنونی که شاهد رسوایی رژیم اشغالگر صهیونیستی، تقویت جریان مقاومت و بیداری آزادگان جهان هستیم قطعاً حضور حداکثری در انتخابات برکات فراوانی را به همراه خواهد داشت.

حضور حداکثری در انتخابات سبب ناامیدی دشمنان است
حسین بروجردی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات پیش رو اظهار کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی که پایان سال جاری برگزار می‌شود از اهمیت به سزایی برخوردار بوده و سرنوشت‌ساز است که امیدواریم بار دیگر شاهد حماسه آفرینی ملت همیشه در صحنه ایران باشیم.

وی افزود: مقام معظم رهبری در فرمایشاتی که از ابتدای سال تا به امروز داشتند گام به گام توصیه‌ها و نکته‌های مهمی را به تمامی دغدغه‌مندان نسبت به سرنوشت ایرانِ سرافراز اشاره داشتند.

معاون سیاسی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: 14 خرداد امسال مصادف با سالروز ارتحال امام راحل، مقام معظم رهبری به کلیدواژه بسیار مهمی اشاره کرده و فرمودند هر کسی که دوستدار ایران بوده و به دنبال آن است که در نظم نوین جهانی، کشور در جایگاه عزتمندانه خود قرار بگیرد باید دو مولفه ایمان و امید را در میان مردم ترویج دهد.

این مسئول عنوان کرد: دو مولفه ایمان و امید شاخصه‌های مهمی است که استکبار جهانی و نظام سلطه به دنبال خدشه وارد کردن به این دو بال قدرتمند ملت ایران هستند تا شاید بتوانند موتور پیش رونده و پیش بَرنده جمهوری اسلامی را در همه عرصه‌ها خاموش کنند.

بروجردی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب طی سخنانی فرمودند که ما به قله نزدیک شده‌ایم، یعنی موتور حرکتی نظام جمهوری اسلامی ایران با وجود تمام مشکلاتی که در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب داشته از جنگ تحملی گرفته تا تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی، همچنان در مسیر رشد و بالندگی حرکت کرده است.

ایمان و امید دو بال اصلی رسیدن ایران سرافراز به قله‌های اقتدار

وی ادامه داد: در طی 10 سال اخیر و اوج تحریم‌های اقتصادی و فشار جنگ شناختی دشمن، ملت مقتدر ایران راه پیشرفت و توسعه را با موفقیت پیموده است و این امر ناشی از دو مولفه مهم امید و ایمان بوده که باید همواره در جامعه تزریق شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: در شرایطی که کشور ایران به قله‌های موفقیت و سربلندی نزدیک می‌شود، نظام سلطه و استکبار که دقیقاً در نقطه مقابل نظام توحیدی و الهی جمهوری اسلامی قرار دارد، در صدد آن است تا ما را از رسیدن به قله دور نگه دارد و برای تحقق هدف شوم خود، دو بال ایمان و امید مردم ایران را در تیررس اهداف خود قرار داده است.

وی یادآور شد: با وجود تمام نقشه‌ها و توطئه‌هایی که دشمنان در طول 44 سال حیات ارزشمند انقلاب اسلامی به کار گرفته، هرگز نتوانسته با وجود تحمیل جنگ، فشار اقتصادی و ترور دانشمندان، ملت ایران را متوقف کند هرچند سنگ‌اندازی‌هایی داشته و هزینه‌هایی را متحمل ما ساخته، اما هرگز نتوانسته به نیات پلید خود دست یابد.

دستاوردهای نظام باید در فضای مجازی و حقیقی تبیین شود

بروجردی اظهار کرد: دستاوردهای نظام باید به شکل مستمر در فضای مجازی و حقیقی تبیین شود تا با امیدآفرینی و تقویت روزافزون دو بال ایمان و امید، شاهد حماسه‌سازی‌های ملت مقتدر ایران به ویژه در عرصه انتخابات با مشارکت حداکثری باشیم.

وی با بیان اینکه حماسه‌آفرینی مردم در انتخابات، نتایج موثر بسیاری را به دنبال خواهد داشت، گفت: به ویژه در برهه کنونی که شاهد رسوایی رژیم اشغالگر صهیونیستی، تقویت جریان مقاومت و بیداری آزادگان جهان هستیم قطعاً حضور حداکثری در انتخابات برکات فراوانی را به همراه خواهد داشت.

معاون سیاسی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اضافه کرد: حضور باشکوه و جمعیت ۲۴ میلیونی مسلمانان جهان در حماسه اربعین حسینی نشان از افول نظام شیطانی دنیا و درخشش نظام الهی است.

ملت ایران تزلزل‌ناپذیر و مقتدر است

وی خاطرنشان کرد: دشمن زخم خورده انقلاب اسلامی تلاش دارد تا این ملت را متوقف کند اما انتخابات عرصه‌ مهمی است که می‌توان با مشارکت بالای اقشار مختلف به آنان ثابت کرد که این ملت تزلزل ناپذیر بوده و پای آرمان‌های انقلاب و نظام ایستاده است.

بروجردی با تاکید بر اهمیت جهاد تبیین گفت: همچنین باید این نکته را به اشکال مختلف با تولیدمحتواهای غنی برای مردم تبیین کرد که در صورت حضور کمرنگ در عرصه انتخابات عواقب زیان‌باری متوجه ایران سرافراز خواهد شد.

وی در پایان گفت: در مجموعه معاونت سیاسی با تلاش شبکه هادیان براساس خط مش بالادستی تعیین شده توسط مقام معظم رهبری بر پایه جهاد تبیین، سلسله برنامه‌های روشنگری و آگاهی بخشی در دستور کار قرار دارد و امیدواریم با حضور همگانی همه آحاد جامعه در انتخابات، شاهد اهتزاز پرچم اسلام و ایران سرافراز در قله‌های جهانی باشیم.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان