۲۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۶ یکشنبه

صبح قزوین از نتایج تایید صلاحیت‌ها تا دستگیری زن زورگیر در مهرگان
کد خبر: ۳۶۶۷۲۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۲۲ ساعت: ۱۵:۳۰ ↗ لینک کوتاه

قزوین در هفته‌ای که گذشت؛

از نتایج تایید صلاحیت‌ها تا دستگیری زن زورگیر در مهرگان

مهمترین اخبار و رویدادهای استان قزوین را در بسته خبری «قزوین در هفته‌ای که گذشت» می‌خوانید.

از نتایج تایید صلاحیت‌ها تا دستگیری زن زورگیر در مهرگان

 به گزارش حوزه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «صبح قزوین»، گزیده‌ای از سرخط خبرهای یک هفته گذشته در استان قزوین را مطالعه می‌کنید.


از شنبه تا پنج شنبه درقزوین چه خبر بود؟  

پرونده جنایت کرمان در مجلس پیگیری می‌شود

عضو هیات رئیسه فراکسیون انقلاب اسلامی گفت: در مجامع بین‌المللی و حقوقی، مجلس و قوه قضائیه پیگیر احقاق حقوق خانواده‌های شهدا و مجازات عاملان و آمرین جنایت بزرگ کرمان و پاسخ سخت به آنها خواهیم بود.

تجلیل و نکوداشت حافظان قرآنی شهر بیدستان برگزار شد

مراسم تجلیل و نکوداشت حافظان قرآنی شهر بیدستان با حضور فرماندار البرز و شهردار این شهر برگزار شد.

تایید صلاحیت ۷۵ درصدی کاندیداهای انتخاباتی مجلس در استان قزوین

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین از تایید صلاحیت ۷۵ درصدی کاندیداهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی در استان قزوین از سوی هیئت نظارت خبر داد.

بازآرایی عوارضی‌های قزوین در دستور کار قرار دارد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین در تصریح کرد: عوارضی‌هایی که ظاهر زیبا ندارند باید حذف شوند و طراحی جدید متناسب با فرهنگ و تاریخ قزوین در دستور کار قرار بگیرد، همچنین در جهت کاهش تصادفات باید اقدامات لازم صورت بگیرد که در این راستا ورودی و خروجی‌های غیر مجاز به اتوبان‌ها و آزادراه‌ها مسدود شده است.

دی ماه ۵۷ سند دلاورمردی قزوینی‌ها است

معاون فرهنگی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: هفت دی ماه ۱۳۵۷ مردم قزوین به خاک و خون کشیده شده بودند و این تاریخ با مقاومت و دلاور مردی مردم غیور در قزوین نشانگر شکوه و مقاومت این مردم است.

۳ هزار خانه خالی در قزوین باید مالیات بدهند

مدیرکل راه ‌و شهرسازی استان قزوین از جمع‌آوری اسناد ۳ هزار خانه خالی در استان قزوین خبر داد که باید مالیات پرداخت کنند.

بازداشت مدیران گروه توهین‌کننده به شهدای کرمان

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بویین زهرا از دستگیری ۶ نفر از مدیران گروه فضای مجازی توهین‌کننده به شهدای کرمان خبر داد.

زورگیر شهر مهرگان دستگير شد

فرمانده انتظامی شهرستان البرز از دستگيری فردی که فيلم زور گيری‌اش از يک شهروند خانم ساکن مهرگان در فضای مجازی منتشر شده بود خبر داد.

برگزاری ۶ نمایشگاه بهاره با ۱۵ درصد زیر قیمت بازار در قزوین

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: ۶ نمایشگاه عرضه مستقیم کالای اساسی در سطح شهرستان‌های استان قزوین دایر خواهد شد که غرفه‌ها هم جانمایی شده است و سعی کردیم اولویت با واحدهای تولیدی باشد.

زائران قزوینی حج عمره تا اعلام نهایی شرکت هواپیمایی صبر کنند

مدیر سازمان حج و زیارت استان قزوین گفت: طبق قولی که که شرکت هواپیمایی هما داده است به زودی پروازهای حج عمره آغاز می‌شود و هنوز تاریخ دقیقی اعلام نشده است

قزوین کمبودی در تولید و توزیع گوشت قرمز و مرغ ندارد

بیش از ۱۷۰ تن گوشت قرمز در استان توزیع شده و هیچ کمبودی در توزیع گوشت قرمز و مرغ نداریم.

محکومیت ۶۹۰ میلیاردی متخلفان اقتصادی در قزوین

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین از ۶۹۰ میلیارد ریال محکومیت متخلفان اقتصادی در سال جاری خبر داد.

انجام بیش از ۹ هزار نوبت واکسیناسیون هاری در استان قزوین

رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماری‌های دامی اداره‌کل دامپزشکی استان قزوین از واکسیناسیون بیش از ۹ هزار قلاده سگ در ۹ ماهه نخست سال جاری در این استان خبر داد.

شناسایی ۲ هزار کودک مشکوک به تنبلی‌ چشم در استان قزوین

مدیرکل بهزیستی استان قزوین از شناسایی نزدیک به ۲ هزار کودک مشکوک به تنبلی‌ چشم در استان قزوین خبر داد.

آغاز ثبت‌نام دانشجویان خارجی در سامانه سهما

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین گفت: به منظور ساماندهی دانشجویان خارجی لازم است متقاضیات اطلاعات خود را در سامانه سهما ثبت کنند.

ارجاع هوشمند ۴۹ درصد از پرونده‌های قضایی به کارشناسان در استان قزوین

معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل استان قزوین از ارجاع هوشمند ۴۹ درصد از پرونده های قضایی به کارشناسی در سال جاری خبر داد و گفت: این امر موجب توزیع عادلانه ارجاع پرونده به کارشناسان می گردد.

مشارکت هزار و ۶۷۶ قزوینی در طرح ملی «شهریاران»

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین گفت: طی اولین مرحله هزار و ۶۷۶ ایده در سامانه ثبت شد که پس از مرحله غربالگری تعداد ۲۳۸ ایده به مرحله داوری رسیده است.

برگزاری جشن تکلیف برای ۱۲۰۰ دانش‌آموز دختر قزوینی

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش استان قزوین گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته جشن تکلیف امروز برای بیش از یک هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز دختر سوم ابتدایی مدارس دولتی ناحیه یک در قزوین برگزار می‌شود.

افراد گرفتار در ارتفاعات الموت نجات یافتند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: چهار فرد گرفتار در ارتفاعات روستای تلاتر و سفید خوانی نجات یافتند.

تسویه بدهی بیش‌از ۲ هزار مالباخته شرکت‌های پیش‌فروش خودرو در تاکستان

رئیس کل دادگستری استان قزوین از تسویه بدهی ۲ هزار و ۴۰ نفر از مالباختگان شرکت‌های پیش فروش خودرو در تاکستان خبر داد و گفت: پرونده «شرکت رضایت خودروی طراوت نوین» به غیر از شرکت‌های فوق به صورت ویژه در حال رسیدگی در دادسرای مرکز استان است.

تجلیل از «خانواده های قرآنی» در قزوین

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین گفت: یکی از اقداماتی که در استان در دستور کار است، شناسایی و تکریم خانواده های قرآنی توسط کانون‌های تخصصی خواهران است.

امکان برگزاری انتخابات الکترونیکی در سرتاسر استان محقق می‌شود

مدیر فناوری اطلاعات استانداری قزوین گفت: یکی از مهمترین دستور کارهای ما بررسی پوشش آنتن‌دهی شعب اخذ رای است که باید در تمامی شعب بررسی و مواردی که نیاز به اقدام دارد در اسرع وقت پیگیری شود.

گروه سرودی که ۱۰۰ نوجوان را مسجدی کرد

مدیر گروه سرود ابن الرضا گفت:سرود بهترین قالب فرهنگ و تربیت و بهترین ابزار جهاد تبیین در جریان‌سازی است و امیدوارم همه مجموعه‌ها به سمت سرود تربیتی و جریان‌ساز بروند و از از دل سرود کودکان و نوجوان موفق و انقلابی با نگاه تمدنی را تربیت کنند.

شاخ غول آنفلوانزا در استان قزوین شکسته است؟

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: موارد بیماران مبتلا به آنفلوانزا در استان قزوین نیز در آذر‌ ماه به اوج خود رسید و حدود ۴۰ درصد بیماران مشکوک به آنفلوانزا در آزمایشگاه با نتیجه مثبت شناسائی شدند؛ البته در حال حاضر بیماری کمی فروکش کرده و درصد مثبت شدن نمونه‌های آنفلوانزا در سطح استان به ۲۲ درصد رسیده است.

نمایشگاه شیرینی و شکلات در قزوین دایر است

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین از برگزاری رویداد چهار روزه شیرینی و شکلات در قزوین خبر داد.

توزیع ۲ هزار و ۸۷۳تن برنج و شکر تنظیم بازاری در قزوین

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: دو هزار و ۸۷۳ تن برنج و شکر تنظیم بازار طی ۹ ماهه نخست سال جاری در سطح شهرستان‌های این استان توزیع شده است.

 

از کشف البسه و موتور تا ماینرهای قاچاق در قزوین

رئيس پليس امنيت اقتصادی استان قزوين از کشف هزار و ۳۲۸ ثوب انواع پوشاک زمستانی قاچاق به ارزش ۶۰۰ميليون ريال و توقيف يک دستگاه خودرو سواری سمند خبر داد.

سنددار شدن مسکن‌های مهرگان در اولویت است

مدیر کل اداره کار و رفاه اجتماعی گفت: اولویت فعلی ما سنددار کردن واحدهای مسکونی شهرک مهرگان است و از مردم مهرگان خواهشمندیم در اسرع وقت نسبت به این امر اقدامات لازم را انجام دهند.

کیفرخواست ۹۶ نفر از عوامل ترور سردار سلیمانی صادر شده است

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: در اردیبهشت ماه سال جاری کیفر خواست پرونده ترور سردار سلیمانی برای ۹۶ صادر شده و ۲۶ نیز منع تعقیب صادره شده و کیفرخواست ۷۳ متهم دیگر در مجتمع قضائی شهید بهشتی در حال پیگیری بوده و قرار است در اوایل سال آینده به اتهامات مابقی متهمین رسیدگی شود.

نهمین اجلاس استانی نماز در قزوین برگزار شد

نهمین اجلاس استانی نماز با محور مسجد، مدرسه و دانشگاه با حضور فعالان حوزه نماز و مسئولان استان برگزار شد.

کشف بیش از ۲ تُن مواد مخدر و دستگیری ۳ هزار نفر در قزوین

فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف دو تُن و ۹۰۰ کیلو مواد مخدر و دستگیری ۳ هزار و ۱۳۰ نفر در این زمینه از ابتدای سال تاکنون در استان خبر داد.

افزایش۲درصدی کشفیات و دستگیری‌های موادمخدر در استان قزوین

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین با اشاره به اجرای طرح «آرامش در شهر» در استان قزوین گفت: آمار کشفیات و دستگیری‌های موادمخدر در استان قزوین نسبت به سال گذشته دو درصد افزایشی بوده است.
انتهای خبر/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان