۱۲/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۳۱ دوشنبه

صبح قزوین امکان برگزاری انتخابات الکترونیکی در سرتاسر استان محقق می‌شود
کد خبر: ۳۶۶۶۹۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۱۹ ساعت: ۱۳:۲۷ ↗ لینک کوتاه

مدیر فناوری اطلاعات استانداری قزوین:

امکان برگزاری انتخابات الکترونیکی در سرتاسر استان محقق می‌شود

مدیر فناوری اطلاعات استانداری قزوین گفت: یکی از مهمترین دستور کارهای ما بررسی پوشش آنتن‌دهی شعب اخذ رای است که باید در تمامی شعب بررسی و مواردی که نیاز به اقدام دارد در اسرع وقت پیگیری شود.

امکان برگزاری انتخابات الکترونیکی در سرتاسر استان محقق می‌شود
به گزارش حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، به نقل از استانداری، یاور عابدی در نهمین جلسه کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان که در فرمانداری شهرستان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مهمترین دستور کارهای ما بررسی پوشش آنتن‌دهی شعب اخذ رای است که باید در تمامی شعب بررسی و مواردی که نیاز به اقدام دارد در اسرع وقت پیگیری شود.

عابدی با اشاره به اهمیت و حساسیت انتخابات پیش‌رو افزود: در تلاش هستیم که انتخابات استان قزوین به صورت ۱٠٠ درصد الکترونیکی برگزار شود این امر وظیفه کمیته فناوری اطلاعات را سنگین‌تر کرده است و نیاز است دستگاه‌های متولی توجه بیشتری به این موضوع داشته باشند.

رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان اظهار کرد: در این مرحله در کلیه شعب اخذ رأی تست آنتن دهی دستگاه ها در حال انجام است، مشکل آنتن‌دهی در برخی از شعب سیار باید حل و پوشش صد درصدی اینترنت محقق شود، نگاه این کمیته، ایجاد پوشش آنتن دهی کامل و ارتباط پایدار و با کیفیت در استان است و حتی یک مورد شعبه آفلاین هم قابل قبول نیست.

این مسئول خاطرنشان کرد: مشکلات عدم پوشش آنتن‎‌دهی مربوط به شعبات اخذ رای سیار، بررسی راهکارهای تامین پوشش آنتن‌دهی حداکثری برای شعبات اخذ رای، احصاء زیرساخت‌های ارتباطی حساس از جمله مواردی است که در کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان در حال پیگیری است.

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان