۲۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۷ دوشنبه

صبح قزوین روشنگری خبرنگاران باعث نجات جهان از زیر دیوارهای دروغ‌پراکنی
کد خبر: ۳۶۶۶۵۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۱۶ ساعت: ۱۶:۳۸ ↗ لینک کوتاه

مسئول بسیج رسانه استان قزوین عنوان کرد:

روشنگری خبرنگاران باعث نجات جهان از زیر دیوارهای دروغ‌پراکنی

مسئول بسیج رسانه استان قزوین گفت: روشنگری خبرنگاران و موج عظیمی که علیه صهیونیست‌های تروریست در دنیا رقم خورد جهان را از زیر آوار دروغ پراکنی‌هایشان نجات داد و اگر بیشتر از پیروزی نیروهای مبارز حماس نباشد قطعاً کمتر نیست به همین دلیل خوب است یاد آن‌ها را گرامی بداریم.

روشنگری خبرنگاران باعث نجات جهان از زیر دیوارهای دروغ‌پراکنی
به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، محمد کشاورز در یادواره شهدای خبرنگار غزه و گرامیداشت دهه بصیرت و مقاومت، که در سالن اجتماعات کتابخانه امام خمینی (ره) با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، گفت: بیش از سه ماه از تهاجم وحشیانه رژیم صهیونسیتی در غزه می‌گذرد و در این مدت بیش از ۱۰۰ خبرنگار در حالی که ابعاد جنایات و کشتارهایی که برای مردم فلسطین اتفاق افتاده بود را بازتاب می‌دادند؛ به شهادت رسیده‌اند.

وی افزود: به تمام چهره‌های رسانه‌ای و خبرنگاران فلسطینی که جان خود را برای انتقال تصاویر، واقعیت‌ها، قهرمانی و مقاومت مردم و نیز انعکاس جنایات و کشتارهای وحشیانه و فجیع که اشغالگران صهیونیست در حق مردم فلسطین مرتکب می‌شوند به خطر انداختند درود می‌فرستیم و به آن‌ها افتخار می‌کنیم.

مسئول بسیج رسانه استان قزوین در ادامه بیان کرد: سلام به شهدایی که در بهشت جاویدان هستند و درود به خبرنگارانی که در میدان جنگ حضور دارند. بر اساس آمار اطلاع رسانی غزه تعداد شهدای خبرنگار در این حملات سه ماهه اخیر به نوار غزه به ۱۰۷ تن رسیده است، آن‌ها یا در حملات مستقیم دشمن صهیونیستی یا هدف قرار گرفتن خانه‌هایشان در غزه به شهادت رسیده‌اند.

این مسئول گفت: یادواره شهدای خبرنگار غزه در واقع مراسمی برای تقدیر از این قهرمانان فداکار است که در نبرد طوفان الاقصی در کنار مردمشان ایستادگی کردند. به طور میانگین هر روز یک خبرنگار در این جنگ توسط صهیونیست‌ها شهید شده است و آن‌ها در شرایطی به شهادت رسیده‌اند که سلاح آن‌ها فقط میکروفون و دوربین بود.

کشاورز اظهار کرد: خبرنگاران غزه اوج دشمنی و ظلم صهیونیست را به تصویر کشیده‌اند. اگر صدها برنامه‌ریزی ریزی انجام می‌شد تا دنیا نیت و هویت اصلی صهیونیست را بشناسد شاید تاثیر آن به اندازه جهاد روشنگری این خبرنگاران نبود. بزرگترین کمپانی‌های رسانه‌ای در دست صهیونیست‌ها است اما با وجود این تمام ابزارهای رسانه‌ای و حتی سانسور خبری این خبرنگاران غزه واقعیت را به دنیا نشان داده است.

وی تاکید کرد: روشنگری خبرنگاران و موج عظیمی که علیه صهیونیست‌های تروریست در دنیا رقم خورد جهان را از زیر آوار دروغ پراکنی‌هایشان نجات داد اگر بیشتر از پیروزی نیروهای مبارز حماس نباشد قطعاً کمتر نیست به همین دلیل خوب است یاد آن‌ها را گرامی بداریم.

مسئول بسیج رسانه استان قزوین تشریح کرد: دشمن قسم خورده ملت ایران در سالروز شهادت یکی از قهرمانان این مرز و بوم دست به اقدامی تروریستی زد تا با به شهادت رساندن مردم مقاوم ایران نشان دهد که راه سردار دل‌ها شهید سلیمانی تا به چه اندازه درست و صحیح است و اگر رشادت‌های این شهید و هم‌رزمان وی نبود تروریست تا به چه حد گسترش پیدا می‌کرد.

این مسئول اذعان کرد: این اقدام بزدلانه نشان دهنده خاری و استیصال دشمن ملت ایران است این دژمینال حالا که در مقابل جبهه حق قرار دارد آن‌ها تاب ندارند. آن‌ها باید بدانند که این ملت ایران لحظه‌ای از آرمان‌های خود عقب نمی‌نشینند و در نهایت انتقام سختی را از دشمن به اذن الله خواهد گرفت.

کشاورز در پایان تصریح کرد: از حمایت‌های سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) و هیئت رئیسه استان کمال تقدیر و تشکر را دارم و از کارکنان و مدیران و دکتر محمدبیگی، اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی و مرکز صدا و سیمای استان و همچنین دوستان و همکاران ارجمندم در معاونت‌های، روابط عمومی فرهنگی، مرکز حفظ آثار و حفظ ارزش‌های دفاع مقدس، مرکز فضای مجازی و خبرنگاران عزیزی که خالصانه زحمت می‌کشند سپاسگزاری می‌کنم.

انتهای خبر / ۲۰۰۵

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان