۲۲/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۲ چهارشنبه

صبح قزوین روز خوب خورشید قزوینی‌ها
کد خبر: ۳۶۶۵۷۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۱۲ ساعت: ۰:۴ ↗ لینک کوتاه

در هفته پانزدهم لیگ برتر رقم خورد؛

روز خوب خورشید قزوینی‌ها

تیم فوتبال شمس آذر نماینده شایسته قزوین در آخرین بازی از نیم فصل اول در هفته پانزدهم لیگ برتر توانست در یک بازی تماشایی زردپوشان سپاهانی را مغلوب خود کند.

روز خوب خورشید قزوینی‌ها
به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، تیم فوتبال شمس آذر نماینده شایسته قزوین در آخرین بازی از نیم فصل اول در هفته پانزدهم لیگ برتر توانست در یک بازی تماشایی زردپوشان سپاهانی را مغلوب خود کند.

در این رقابت که از ساعت ۱۵:۳۰ با حضور گسترده هواداران قزوینی در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار شد، تیم شمس‌آذر توانست با تک گل رحمان جعفری در دقیقه ششم این بازی به برتری یک بر صفر از سد مدعی صدر جدولی عبور کند.

ترکیب تیم شمس آذر در این بازی علیرضا جعفرپور، مهدی محمدی، محمدرضا رضایی، هومن ربیع‌زاده، حسین گودرزی، علی آزادمنش، پوریا سرآبادانی، صادق آلبوصبیح (۶۷- فراز امامعلی)، امیر محمد نسایی، علی اصغر اعرابی، رحمان جعفری (۶۷- عیسی مرادی) بود.

همچنین در تیم سپاهان اصفهان بازیکنانی چون پیام نیازمند، رضا اسدی، برایان دابو، محمد کریمی، فرشاد احمدزاده، آریا یوسفی، میلاد زکی‌پور، محمد دانشگر، محمد قربانی، شهریار مغانلو و رضا شکاری (۷۶- عیسی آل کثیر) بازی کردند.
 
شروع طوفانی شاگردان دقیقی

شاگردان سعید دقیقی که بازی را طوفانی آغاز کردند و از همان دقایق اول بازی بارها دروازه  پیام نیازمند را تهدید کردند.

دقیقه ششم بازی حسین گودرزی از سمت چپ توپ را به سمت دروازه ارسال کرد و رحمان جعفری توانست روی غفلت مدافعان سپاهان با ضربه سر دیدنی گل اول بازی را برای شمس آذر به ثمر برساند.

تیم شمس آذر با زدن یک گل عقب نشینی نکرده به حملات پی‍درپی خود روی دروازه حریف ادامه دادند و در دقایق 20 الی 24 سه موقعیت خوب گلزنی بدست آورند که با واکنش خوب پیام نیازمند مهار شد.
 
تیرکی که مانع گلزنی سپاهان شد

البته تیم حریف هم عقب ننشسته و چندین موقعیت خوب گلزنی داشت که با واکنش خوب علیرضا جعفرپور سنگربان شمس آذر و مدافعان تیم مهار شد.

سپاهانی پس از چند موقعیتی که شمس آذری‌ها داشتند از سمت راست به سمت دروازه این تیم حمله‌ور شده که آریا یوسفی در مصافی تک به تک با جعفرپور از زاویه‌ای بسته اقدام به شوت زنی کرد که توپ او به تیرک برخورد کرد و در برگشت هم رضا اسدی نتوانست به توپ ضربه بزند و مدافعان شمس آذر توپ را دور کردند.
 
سپاهان زخمی به دنبال جبران نتیجه

با شروع نیمه دوم، تیم سپاهان به دنبال جبران تک گل خورده خود، بازی را حملات شدیدی روی دروازه شمس‌آذر آغاز کرد که با واکنش متقابل این تیم مواجه شد.

سپاهانی‌ها که به دنبال حفظ جایگاه صدر جدولی خود تا پایان نیم فصل اول لیگ برتر بودند، سراسر حمله شد، در دقایق 55 و 69 موقعیت‌های خطرناکی روی دروازه میزبان قزوینی خود ایجاد کردند که با واکنش دیدنی سنگربان شمس‌آذر مهار شد.

در دقیقه 85 بازی ژوزه مورایس سرمربی تیم سپاهان به دلیل اعتراض به حمید حاج ملک داور بازی از کنار زمین اخراج شد تا با دریافت کارت قرمز در اولین دیدار نیم فصل دوم نتواند روی نیمکت تیمش را راهنمایی کند.
 
گل مردود سپاهان در وقت‌های اضافه
 
در حالی که سپاهان برای ماندن در صدر جدول به تساوی در این بازی نیاز داشت، در دقایق وقت اضافه میلاد زکی‌پوربازیکن این تیم با ضربه‌ای مستقیم تیرک دروازه شمس آذر را به لرزه درآورد که با اعلام آفساید کمک داور گل مردود اعلام شد که با واکنش بازیکنان تیم سپاهان همراه بود.
 
با بسته شدن پرونده هفته پانزدهم، نیم فصل اول فوتبال کشور به اتمام رسید و استقلال توانست با 32 امتیاز در صدر جدول قرار گیرد و تیم‌های سپاهان با 31 امتیاز در رده دوم و پرسپولیس با 30 امتیاز در رده سوم  جدول قرار گرفت.

نماینده شایسته فوتبال قزوین با کسب سه امتیاز این دیدار با ۲۰ امتیاز جایگاه خود را در رده نهم جدول حفظ کرد.
 
به گزارش خبرنگار ورزشی «صبح قزوین»، پس از نمایش خوب و خیره کننده که تیم شمس‌آذر قزوین در نیم فصل اول در برابر تیم‌های استقلال، پرسپولیس و سپاهان و دیگر تیم‌ها نشان داد، حالا امیدها به این تیم دوست‌داشتنی بیشتر شده و قلب تک تک شهروندان قزوینی برای این تیم می‌تپد.

نیم فصل اول بازی‌های لیگ برتر با وجود کسر سه امتیاز برای تیم سال اولی شمس‌آذر چالش‌های فراوانی داشت، با این وجود شاگردان سعید دقیقی با جنگندگی و تلاش فراوان نشان دادند که از پس همه چالش‌ها برآمده و می‌توانند تیم خوب و قابل اعتماد نه تنها برای فوتبال استان؛ بلکه برای کشور باشند.

انتهای خبر/2001
 
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان