۲۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۶ یکشنبه

صبح قزوین احداث سینمای شهر محمدیه تا پایان سال
کد خبر: ۳۶۶۴۸۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۵ ساعت: ۱۸:۵۹ ↗ لینک کوتاه

مدیر سازمان سینمایی کشور خبر داد:

احداث سینمای شهر محمدیه تا پایان سال

مدیر سازمان سینمایی کشور در دیداری با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر محمدیه و مهرگان موافقت خود را برای ساخت سینما اعلام کرد.

احداث سینمای شهر محمدیه تا پایان سال
به گزارش حوزه فرهنگ و هنر پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، محمد خزاعی عصر امروز در پایان بیست و هشتمین سفر استانی خود، در شهر محمدیه قزوین در دیدار با اعضای شورای شهر و شهردار این شهر، ضمن اعلام موافقت برای ساخت سینما و ابراز رضایت از این پیشنهاد از سوی مدیران این شهر گفت: خوشحالم که مدیران شهر محمدیه خلاق هستند و چنین مطالبه‌ای و این نگاه عمیق فرهنگی وجود دارد.

وی در این جلسه که در سالن جلسات شهرداری محمدیه برگزار شد تاکید کرد: در راستای توسعه فضاهای فرهنگی مقرر شده تا ۴۳۰ سالن سینما به سینماهای کشور اضافه شود و تجهیز این سالن‌ها بر عهده سازمان سینمایی کشور است.

خزاعی تاکید کرد: احداث این سالن در شهر محمدیه قطعی است و چنانچه ساخت‌وساز سالن سینما به موقع انجام شود محمدیه و مهرگان تا پایان سال دارای سینما خواهند شد.

مدیر سازمان سینمایی کشور با اشاره به این نکته که صنعت سینما صنعت پر درآمدی است، ساخت سینما را جدا از اقدام مهم فرهنگی، کمک به درآمدزایی شهرداری‌ها نیز دانست.
 
براتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز در این نشست از شهردار محمدیه به خاطر پیگیری و تلاش برای توسعه فضاهای فرهنگی این شهر تشکر کرد.
 
محمد پیری شهردار محمدیه در این نشست گفت: این شهر  حدود ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارد و اهالی این شهر دوست‌دار فرهنگ‌ و هنر هستند و از این جهت کمبود سینما در این شهر احساس می‌شود.

بنابر تصمیمات این جلسه سالن سینما در مجتمع نیایش شهر محمدیه احداث خواهد شد.

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان