۲۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۶ یکشنبه

صبح قزوین ثبت‌نام ۱۱٠ بانوی قزوینی برای شرکت در کنگره بانوان تاثیرگذار
کد خبر: ۳۶۶۴۸۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۵ ساعت: ۱۳:۱۱ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قزوین خبر داد:

ثبت‌نام ۱۱٠ بانوی قزوینی برای شرکت در کنگره بانوان تاثیرگذار

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: دبیرخانه دایمی کنگره ملی در معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری تشکیل شده و در استان‌ها نیز دفتر امور بانوان و خانواده استانداری، بخش‌های علمی و اجرایی کنگره را در قالب کارگروه‌های تخصصی پیگیری می‌کند و تاکنون ۱۱٠ بانوی قزوینی در این کنگره ثبت‌نام کرده‌اند.

ثبت‌نام ۱۱٠ بانوی قزوینی برای شرکت در کنگره بانوان تاثیرگذار
به گزارش حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، کبری علیخانی مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قزوین در نشست مشاورین بانوان فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها، بخشداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان قزوین که در استانداری برگزار شد، تصریح کرد: بانوان تاثیرگذار به کسانی گفته می‌شود که پویا و فعال هستند و در هر گوشه از ایران اسلامی ضمن حفظ روحیه زنانه، در خانواده‌ و عرصه‌های مهم جامعه نقش‌آفرینی می‌کنند.

وی افزود: معرفی بانوان تاثیرگذار با هدف اجرای سند تحول دولت مردمی در راستای ترویج زن الگوی سوم انجام می‌شود که می تواند نمایش خوبی از توانمندی های زنان در حوزه های مختلف باشد.

این مسئول خاطر نشان کرد: بانوان تاثیرگذار قزوینی که در عرصه‌های فرهنگ و هنر، تعلیم و تربیت، گفتمان‌سازی و رسانه، فعالیت‌های اجتماعی، اقتصاد و کارآفرینی، علم پژوهش و فن آوری، سیاست‌گذاری و حکمرانی و ورزش فعالیت دارند می‌توانند با مراجعه به سایت banooiran.ir در این کنگره ثبت نام کنند.

علیخانی اظهار کرد: دبیرخانه دایمی کنگره ملی در معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری تشکیل شده و در استان‌ها نیز دفتر امور بانوان و خانواده استانداری، بخش‌های علمی و اجرایی کنگره را در قالب کارگروه‌های تخصصی پیگیری می‌کند و تاکنون ۱۱٠ بانوی قزوینی در این کنگره ثبت‌نام کرده‌اند.

وی افزود: مهلت ثبت‌نام در این کنگره تا هشت دی ماه جاری است، همچنین گنگره در تاریخ سیزدهم دی ماه همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان