۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین راه نجات اقتصاد کشور افزایش تولید است
کد خبر: ۳۶۶۳۱۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۹/۲۳ ساعت: ۹:۵۱ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

راه نجات اقتصاد کشور افزایش تولید است

گفت: راه نجات اقتصاد کشور افزایش تولید است و سیاست افزایش اشتغال، کاهش بیکاری و کنترل تورم با افزایش تولید محقق می‌شود.

راه نجات اقتصاد کشور افزایش تولید است
به گزارش حوزه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، محمدمهدی اعلایی در نشست با انجمن تولیدکنندگان برق و الکترونیک اظهار کرد: استان قزوین با حجم بالای تقاضا برای زمین و زیرساخت در جهت افزایش تولید مواجه است که این مهم نشان‌دهنده خط و مشی کشور در راستای افزایش تولید و حمایت از تولیدکنندگان است.

وی افزود: البته در این مسیر تولیدکنندگان با سختی‌ها و دشواری‌هایی مواجه هستند ولی در مجموع و در نگاه کلان خوشبختانه عرصه تولید در حال رشد است.

اعلایی گفت: راه نجات اقتصاد کشور افزایش تولید است و سیاست افزایش اشتغال، کاهش بیکاری و کنترل تورم با افزایش تولید محقق می‌شود.

استاندار قزوین اضافه کرد: انجمن تولیدکنندگان تجهیزات برق و الکترونیک استان قزوین انجمن نوپایی است و یکی از ابتدایی ترین نیازها و کم هزینه ترین اقدامات برای این انجمن برقراری ارتباط واحدها با یکدیگر است.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: در زمینه تولیدات برق و الکترونیک، زنجیره موجود ناشناخته‌ای در استان وجود دارد که هنوز برای واحدها روشن و شفاف نشده است و این شرکت‌ها می‌توانند با هم افزایی و همگرایی افزایش راندمان و بهره وری تولید را ارتقا بدهند.

وی در پایان گفت: یکی از مزیت های کشور و یکی از نیازهای رو به رشد کشور صنعت برق و تجهیزات الکترونیکی است و استان باید در حوزه تجهیزات برق و الکترونیک بتواند پیشرفت‌های بیشتری را داشته باشد و در این حوزه بتوان نتایج بهتری را به دست آورد.

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان