۱۰/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۹ شنبه

صبح قزوین اختتامیه رویداد ملی «جشنواره الگوهای برتر تدریس» به میزبانی قزوین برگزار شد
کد خبر: ۳۶۵۸۴۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۸/۲۱ ساعت: ۱۰:۴۴ ↗ لینک کوتاه

با حضور مسئولان کشوری و استانی؛

اختتامیه رویداد ملی «جشنواره الگوهای برتر تدریس» به میزبانی قزوین برگزار شد

اختتامیه رویداد ملی جشنواره الگوهای برتر تدریس با حضور مسئولان کشوری و استانی در قزوین برگزار شد.

اختتامیه رویداد ملی «جشنواره الگوهای برتر تدریس» به میزبانی قزوین برگزار شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین» اختتامیه رویداد ملی جشنواره الگوهای برتر تدریس «طرح شهید کاظم آشتیانی» ظهر امروز با حضور مسئولان کشوری و استانی در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد.
 
نقی سیاهکالی مرادی در ابتدای این جشنواره با تقدیر از همکاری همه جانبه مسئولان استانی در برگزاری مطلوب جشنواره ملی الگوهای برتر تدریس اظهار کرد: از مسئولان وزارت آموزش‌و‌پرورش به دلیل حُسن اعتماد برای برگزاری این جشنواره ملی به میزانی استان قزوین سپاسگزارم.
 
وی افزود: جشنواره الگوهای برتر تدریس در واقع زمینه رشد حرفه‌ای و تخصصی معلمان را فراهم می‌کند و فرصت ارزشمندی را در اختیار همکاران عزیز قرار می‌دهد تا با استفاده از تمامی ظرفیت‌های به وجود آمده، خلاقیت و مهارت‌های خود را در این زمینه با سایر معلمان به اشتراک بگذارند.
 
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان قزوین تصریح کرد: نظام تعلیم و تربیت به منظور ارتقای کیفیت آموزشی، یاددهی و یادگیری مسائل هر ساله با اجرای این جشنواره از همه معلمان و همکاران دعوت می‌کند تا ایده‌ها، روش‌ها و خلاقیت‌های خود را برای پیشرفت امور تحصیلی دانش‌آموزان به صورت محتوای آموزشی ارائه کنند.
 
وی عنوان کرد: در جشنواره الگوهای برتر تدریس امسال که به میزبانی استان قزوین برگزار شد ۶۳۰ نفر از همکاران سراسر کشور شرکت داشتند که از این تعداد ۴۳۰ نفر همکاران عزیز و بزرگوار و مابقی از داوران و عوامل اجرایی هستند.
 
این مسئول بیان کرد: جشنواره ملی الگوهای برتر تدریس از ۱۸ تا ۲۱ آبان ماه سال ۱۴۰۲ با شعار «معلم توانمند، تعلیم و تربیت باکیفیت و نسل امید بخش» در استان برگزار شد.
 
وی ادامه داد: در این جشنواره همکاران مقاطع تحصیلی متوسطه اول، متوسطه دوم و فنی حرفه‌ای به رقابت پرداختند و در مراسم اختتامیه از برگزیدگان جشنواره تقدیر به عمل خواهد آمد.
 
سیاهکالی مرادی بیان کرد: امیدواریم این جشنواره، ثمرات سازنده و ارزشمندی برای معلمان و دانش‌آموزان به دنبال داشته باشد. 
 
وی در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کودک، نوجوان و دانش‌آموز فلسطینی گفت: متاسفانه در این روزها ملت مظلوم فلسطین و غزه به شدت مورد تهاجم رژیم غاصب اسرائیل قرار دارند و امیدواریم خدای متعال به زودی شر صهیونیست‌ها را از روی کره زمین محو کند و ملت مظلوم فلسطین و غزه روی آرامش و آسایش را ببینند.
 
گفتنی است؛ جشنواره ملی «الگوهای برتر تدریس» با هدف ترویج فرهنگ پژوهش محوری در انتخاب روش‌های تدریس اثربخش متناسب با ابعاد عوامل موثر در ارتقاء کیفیت آموزش و به اشتراک گذاشتن تجربیات دبیران از ۱۸ الی ۲۱ آبان ماه به میزبانی استان قزوین برگزار شد. 
 
 
انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان