۰۹/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۸ جمعه

صبح قزوین ۴ کانکس کلاس درس در روستای نیارک مستقر شد
کد خبر: ۳۶۵۷۴۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۸/۱۵ ساعت: ۱۱:۲۱ ↗ لینک کوتاه

در جهت تسهیل فرآیند آموزشی دانش‌آموزان؛

۴ کانکس کلاس درس در روستای نیارک مستقر شد

تاکنون چهار فقره کانکس آموزشی در دبستان روستای نیارک منطقه طارم سفلی جهت استقرار موقت دانش‌آموزان تا ساخت کامل مدرسه جدید فراهم شده است.

۴ کانکس کلاس درس در روستای نیارک مستقر شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»؛ همزمان با آغاز سال تحصیلی و در پی ابراز نارضایتی جمعی از والدین دانش‌آموزان از وضعیت نامناسب دبستان روستای نیارک از توابع طارم سفلی قزوین، رفع مسئله در دستور کار اداره کل آموزش و پرورش استان و اداره کل نوسازی مدارس استان قزوین قرار گرفت تا اقدامات لازم جهت تسریع در حل مشکل انجام شود.

پس از بررسی صورت گرفته مقرر شد تا در نخستین گام، این مدرسه تخلیه و دانش‌آموزان دوره ابتدایی به صورت موقت در دبیرستان شبانه‌روزی همان روستا به تحصیل خود ادامه دهند.

در همین راستا تاکنون چهار فقره کانکس آموزشی در دبستان روستای نیارک جهت استقرار موقت دانش‌آموزان تا ساخت کامل مدرسه جدید فراهم شده و امید است با احداث مدرسه، دانش‌آموزان سال تحصیلی آینده را در ساختمان تازه تأسیس شروع کنند.


در راستای مصوبات سفر مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین به روستای نیارک منطقه طارم سفلی در روز سوم مهرماه و با توجه به وعده‌ای که به اولیا و دانش‌آموزان روستا داده شد، در تاریخ ۶ مهر ماه دو فقره کانکس آموزشی جهت استقرار موقت دانش‌آموزان تا ساخت کامل مدرسه جدید در حیاط دبستان شهید قربان جلوخانی نیارک مستقر شد.

در ادامه روز چهارشنبه ۱۰ آبان ماه هم دو فقره کانکس آموزشی دیگر جهت تسهیل فرآیند آموزشی دانش‌آموزان نیارک اختصاص یافت و بدین ترتیب تعداد کانکس‌های مستقر شده در این روستا به چهار کانکس افزایش یافت.
 
انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان