۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین چهاردهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی در قزوین گشایش یافت
کد خبر: ۳۶۵۶۴۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۸/۹ ساعت: ۲۲:۵۳ ↗ لینک کوتاه

با حضور مسئولان؛

چهاردهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی در قزوین گشایش یافت

چهاردهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی در حوزه نهاده‌ها، سیستم‌های نوین آبیاری و آبرسانی، صنایع تبدیلی، تجهیزات گلخانه‌ای، کود، بذر، سم و صنایع وابسته در استان قزوین افتتاح شد.

چهاردهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی در قزوین گشایش یافت
به گزارش حوزه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»؛ چهاردهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی در حوزه نهاده‌ها، سیستم‌های نوین آبیاری و آبرسانی، صنایع تبدیلی، تجهیزات گلخانه‌ای، کود، بذر، سم و صنایع وابسته در استان قزوین عصر امروز با حضور محمدحسین عطایی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین و سایر نمایندگان دستگاه‌های اجرایی استان در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین افتتاح شد.

در این نمایشگاه مشارکت‌کنندگان در قالب ۴۶ غرفه محصولات و تولیدات خود را در حوزه‌های تجهیزات گلخانه‌ای، استخر‌های کشاورزی، انواع سم و کود و ادوات کشاورزی، استخر‌های پلیمری، نهال، پهباد، سیستم‌های کنترل مرکزی آبیاری تحت فشار، پهپاد‌های سم پاش، محلول پاش، کودپاش و بذرپاش و نوارآبیاری قطره‌ای در معرض دید مردم قرار خواهند داد.

این نمایشگاه با هدف آشنایی هرچه بیشتر با متخصصان و جامعه مهندسی با آخرین تکنولوژی‌های روز و همچنین نقش صنعت کشاورزی و تولید ادوات و ابزارآلات مدرن مربوط به آن برگزار شده است.

ارائه آخرین دستاوردها و فناوری‌ها در زمینه کشاورزی، ارتباط مستقیم و بدون واسطه بین تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان، ایجاد فضای رقابتی بین تولیدکنندگان استانی و کشوری در جهت ارتقای کیفیت و بالا بردن حق انتخاب مصرف‌کنندگان از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

این نمایشگاه تخصصی از ۹ لغایت ۱۲ آبان ماه سال جاری از ساعت ۱۵ تا ۲۰در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین دایر خواهد بود.

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان