۲۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۵ شنبه

صبح قزوین کشف بیش از ۱۰۰۰ فقره انشعاب غیرمجاز آب آشامیدنی در استان قزوین
کد خبر: ۳۶۵۶۲۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۸/۸ ساعت: ۱۱:۳۶ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب قزوین خبر داد:

کشف بیش از ۱۰۰۰ فقره انشعاب غیرمجاز آب آشامیدنی در استان قزوین

مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب استان قزوین گفت: در ۶ ماهه نخست سال جاری تعداد هزار و ۴۱ فقره انشعاب غیرمجاز آب آشامیدنی کشف و قطع شده است.

کشف بیش از ۱۰۰۰ فقره انشعاب غیرمجاز آب آشامیدنی در استان قزوین

به گزارش حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»؛ به نقل از روابط‌عمومی آب‌وفاضلاب استان، داراب بیرنوندی اظهار کرد: از هزار و 41 فقره انشعاب غیرمجاز آب آشامیدنی کشف و قطع شده در استان نیز ۵۰۶ فقره انشعاب غیرمجاز ساماندهی و حقوقی شده و مابقی در مرحله سیر مراحل قانونی و قضائی است.

وی ادامه داد: از تعداد هزار و 41 انشعاب غیرمجاز کشف شده تعداد ۷۳۴ فقره در حوزه روستایی و ۳۰۷ فقره نیز در حوزه شهری است.

بیرنوندی خاطرنشان کرد: انشعاب‌های غیرمجاز موجب تضییع حقوق عامه است و تهدیدی برای کیفیت آب آشامیدنی و افت فشار شبکه توزیع است.

مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب استان قزوین یادآور شد: برابر قانون مجازات استفاده‌کنندگان از انشعاب غیرمجاز آب و فاضلاب، رسیدگی‌ها با شدت و حدت لازم در جریان بوده و با تلاش شرکت، شعبه‌های خاص دادگاهی در سرعت رسیدگی به شهرستان‌ها اعلام شده و تمامی تلاش در جلوگیری از تضییع حقوق مردم شریف در برخورداری از آب شرب بهداشتی و برخورد با متخلفین در دستور کار است.

وی در پایان از مردم خواست بر اساس وظیفه شهروندی در صورت مشاهده هرگونه انشعاب غیرمجاز مراتب را از طریق سامانه تلفنی ۱۲۲ اعلام نموده و در صورت حصول اطمینان از راستی آزمایی کارشناسان، از پاداش مربوطه نیز برخوردار شوند.

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان