۱۱/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۳۰ یکشنبه

صبح قزوین پلمب و اخطار برای ۹۹ مشاور املاک متخلف در قزوین
کد خبر: ۳۶۵۵۴۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۷/۱۸ ساعت: ۹:۲۹ ↗ لینک کوتاه

 مدیرکل راه‌وشهرسازی استان قزوین خبر داد:

پلمب و اخطار برای ۹۹ مشاور املاک متخلف در قزوین

مدیرکل راه‌وشهرسازی استان قزوین گفت: در بازدید گشت مشترک ۹۹ مشاور املاک در استان قزوین پلمب و اخطار به پلمب دریافت کردند.

پلمب و اخطار برای ۹۹ مشاور املاک متخلف در قزوین
به گزارش حوزه اجتماعی پایگاه‌ خبری تحلیلی صبح قزوین؛ به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راه‌وشهرسازی استان قزوین، علی هاشمی اظهار کرد: اداره‌کل راه‌وشهرسازی استان قزوین با همکاری صنعت، معدن و تجارت، صنف مشاورین املاک، تعزیزات حکومتی، اتاق اصناف و نیروی انتظامی نسبت به ساماندهی مشاورین املاک و کنترل بازار خارج از شبکه اقدام به بازدید و سرکشی روزانه دارند.

وی ادامه داد: در این بازدیدهای روزانه در شهر قزوین طی ۶۸ فقره گشت از ۲۲۲ واحد بازدید به عمل آمده است که منجر به تشکیل ۱۷۵ پرونده برای مشاورین متخلف شده است و ۸۶ واحد پلمب و اخطار به پلمب دریافت کرده‌اند.

 مدیرکل راه‌وشهرسازی استان قزوین بیان کرد: در تاکستان، آبیک، بوئین‌زهرا، البرز و آوج اقدام به بازدید گشت مشترک شده که در مجموع ۶۰ گشت انجام شده و منجر به بازدید از ۴۹۰ واحد گردیده است که در همین راستا ۱۳۴ پرونده تعزیراتی برای متخلفان تشکیل و ۱۳ واحد در مجموع در این شهرستان‌ها پلمب شده است.

وی ادامه داد: در مجموعه این گشت‌های مشترک از مشاورین املاک در استان قزوین مبلغ ۱۲ میلیارد و 190 میلیون و۵۵۰ هزار ریال ارزش ریالی جرایم انجام شده که مبلغ ۶ میلیارد و ۷۷۶ میلیون و۸۰۰ هزار ارزش ریالی وصولی این جرایم می‌باشد.

این مسئول بیان کرد: در گشت مشترک و گزارش‌های مردمی یکی از برج‌های شهر قزوین که بدون اینکه مجوز صنف مشاورین املاک را دارا باشد بدون ضابطه و قوانین صنفی اقدام به ثبت قرارداد می‌نمودند که طی بازدید صورت گرفته این مکان تا اخذ مجوز از صنف مربوطه تعطیل شده است.

هاشمی گفت: به تمامی مشاورین املاک اخطار داده‌ایم اگر قوانین صنفی را رعایت نکنند بدون هیچ اغماضی آن واحد متخلف پلمب خواهد شد.

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان