۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین ارائه خدمات تجهیزات پزشکی هلال احمر قزوین به بیماران نیازمند
کد خبر: ۳۶۵۵۱۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۷/۱۶ ساعت: ۱۲:۱۴ ↗ لینک کوتاه

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قزوین خبر داد:

ارائه خدمات تجهیزات پزشکی هلال احمر قزوین به بیماران نیازمند

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: هزار و ۲۱۴ نفر از بیماران در ۶ ماهه اول سال جاری از خدمات بانک امانات تجهیزات پزشکی بهره‌مند شدند.

ارائه خدمات تجهیزات پزشکی هلال احمر قزوین به بیماران نیازمند
به گزارش حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین؛ به نقل از روابط‌عمومی جمعیت هلال احمر استان رضا دوستی از بهره‌مندی بیماران از وسایل و تجهیزات بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال احمر قزوین در 6 ماهه اول سال 1402 خبر داد.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمراستان قزوین افزود: هزار و 214 نفر از بیماران در 6 ماهه اول سال جاری از خدمات بانک امانات تجهیزات پزشکی بهره‌مند شدند.

وی بیان کرد: در حال حاضر 10 بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر در سطح استان فعالیت می‌کنند که با هدف کمک به بیماران نیازمند در تامین وسایل و تجهیزات پزشکی راه‌اندازی شده‌اند.

این مسئول عنوان کرد: در حال حاضر بیش از 50 قلم وسایل تجهیزات پزشکی در بانک امانات این استان نگهداری می‌شود.

دوستی خاطرنشان کرد: این تجهیزات شامل تخت بیمارستانی، ویلچر مانومتر، کپسول اکسیژن و.... می‌باشد که در صورت لزوم به صورت امانی و رایگان در اختیار افراد متقاضی قرار می‌گیرد.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قزوین در پایان گفت: از شهروندان و دستگاه‌های اجرایی درخواست داریم تا با اهداء لوازم پزشکی مازاد در منزل به شعب، دفاتر نمایندگی و خانه‌های هلال سطح استان قزوین ما را در انجام این امر خداپسندانه و ارائه خدمات شایسته‌تر به بیماران نیازمند یاری نمایند.

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان