۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین رونمایی از کتاب طنز «غولستان» ویژه کودک و نوجوان در قزوین
کد خبر: ۳۶۵۵۱۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۷/۱۶ ساعت: ۸:۲۲ ↗ لینک کوتاه

کارشناس واحد آفرینش‌های ادبی کانون استان قزوین خبر داد: 

رونمایی از کتاب طنز «غولستان» ویژه کودک و نوجوان در قزوین

کارشناس واحد آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری استان قزوین از رونمایی کتاب طنز «غولستان» ویژه کودک و نوجوان در هفته کتاب امسال خبر داد.

رونمایی از کتاب طنز «غولستان» ویژه کودک و نوجوان در قزوین
مهدی مردانی در گفتگو با خبرنگار فرهنگ و هنر پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین؛ با اشاره به فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حوزه نشر کتاب اظهار کرد: در حوزه نشر کتاب اصلی‌ترین متولی، واحد تولید کانون پرورش فکری در تهران است که تولید کتاب و اسباب‌بازی و سایر محصولات را به عهده می‌گیرد.
 
وی افزود: همکاران من در استان قزوین در حوزه نویسندگی، شعر و تصویرسازی تولید محتوا کرده و چاپ، نشر و توزیع تولیدات توسط واحد تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهران انجام می‌شود.
 
کارشناس آفرینش‌های ادبی کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین اضافه کرد: آثار تولید شده در حوزه‌های مختلف توسط همکاران استان قزوین پس از چاپ و آماده شدن در تهران، نه فقط به استان ما بلکه به سایر استان‌های کشور هم ارسال می‌شود.
 
وی با اشاره به عناوین کتاب‌هایی که تاکنون به چاپ رسیده است، گفت: خوشبختانه جزو نویسندگانی هستم که توانسته‌ام آثار متعددی را در حوزه شعر و داستان در کانون به چاپ برسانم که از جمله آن کتابی تحت عنوان "سینه‌ام پر از دویدن گوزن‌هاست" می‌باشد که توسط کانون به چاپ رسیده و در استان قزوین هم رونمایی شد که این کتاب در مراکز استان و همچنین کشور موجود است.
 
مردانی خاطر نشان کرد: برخی تولیدات استانی هم داریم که با همکاری سایر ارگان‌ها به چاپ می‌رسد که از جمله آن کتاب "بوسه بر غبار" و "جنگ سالهاست که تمام نشده" با مشارکت و همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین به چاپ رسیده است.
 
وی عنوان کرد: همچنین کتاب طنزی با عنوان «غولستان» برای گروه سنی کودکان و نوجوانان نوشته‌ام که بیشتر با محوریت مشکلات و معضلات شهری است که تصویرگری اثر توسط فرید آقایی از هنرمندان قزوینی انجام شده و این کتاب به چاپ رسیده است‌.
 
این مسئول گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده کتاب طنز «غولستان» آبان ماه امسال در نمایشگاه کتاب کودک که طی هفته کتاب در کانون پرورش فکری قزوین برپا خواهد شد؛ رونمایی می‌شود.
 
وی در پایان بیان کرد: یکی از آثاری که تابستان امسال رونمایی شد کتابی با عنوان «قطار صورتی» بود که مراسم رونمایی از این کتاب همزمان با روز ملی ادبیات کودک و نوجوان با حضور خاتون حسنی صاحب این اثر که از شاعران کودک و نوجوان هستند در مرکز فرهنگی و هنری کانون مجتمع استان قزوین برگزار شد.
 
انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان