۲۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۶ یکشنبه

صبح قزوین سرمای پاییزی در قزوین
کد خبر: ۳۶۵۴۷۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۷/۱۳ ساعت: ۱۲:۸ ↗ لینک کوتاه

کارشناس هواشناسی استان قزوین خبر داد:

سرمای پاییزی در قزوین

کارشناس هواشناسی استان قزوین با اشاره به کاهش دمای قزوین تا صبح فردا گفت: امروز با توجه به نفوذ زبانه پرفشار، ضمن شمالی شدن جریانات و کاهش دما در ارتفاعات شمالی پدیده مه خواهیم داشت.

سرمای پاییزی در قزوین
مهدی آخوندی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری- تحلیلی صبح قزوین اظهار کرد: براساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌ای، امروز «پنجشنبه» با گذر متناوب امواج تراز میانی جو از منطقه، برای استان قزوین در ساعات بعد از ظهر و شب در پاره‌ای از مناطق رگبار باران و گاهی با رعد و برق و وزش باد لحظه‌‌ای پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: امروز با توجه به نفوذ زبانه پرفشار، ضمن شمالی شدن جریانات و کاهش دما در ارتفاعات شمالی پدیده مه خواهیم داشت.

کارشناس هواشناسی استان بیان کرد: به لحاظ دمایی تا صبح فردا کاهش دما را داریم و از فردا جمعه با توجه به جو نسبتا پایدار دمای استان به صورت نسبی افزایش می‌یابد.

وی تصریح کرد: از روز جمعه تا یکشنبه هفته آینده به تدریج با کاهش ابر، برای تمام نقاط استان آسمانی صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد با افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی استان با بیان اینکه برای روز شنبه در ارتفاعات شمالی افزایش ابر و بارش را خواهیم داشت، ادامه داد: در شبانه روز گذشته میزان بارش در شهر آوج با 3/3 درصد و در شهر تاکستان 3/0 درصد بوده است.
 
آخوندی در پایان گفت: در شبانه روز گذشته آوج با هفت درجه و رازمیان در بخش رودبار الموت غربی با ۶ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق استان بودند و دمای هوای قزوین نیز طی این مدت 26تا 11درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان بوده است.

انتهای خبر/ 2001
 
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان