۲۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۸ سه شنبه

صبح قزوین افزایش ۱/۷ درصدی تولید انرژی خالص در نیروگاه شهید رجایی
کد خبر: ۳۶۵۳۳۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۷/۴ ساعت: ۱۴:۱۹ ↗ لینک کوتاه

در ۶ ماهه نخست امسال محقق شد؛

افزایش ۱/۷ درصدی تولید انرژی خالص در نیروگاه شهید رجایی

بیش از ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون کیلووات ساعت انرژی الکتریکی در ۶ ماهه نخست امسال از سوی واحدهای نیروگاه شهید رجایی قزوین، تولید و به شبکه سراسری تحویل شد.

افزایش ۱/۷ درصدی تولید انرژی خالص در نیروگاه شهید رجایی
به گزارش حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین؛ به نقل از روابط‌عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی، ابوالفضل موتابها اظهار کرد: از ابتدای امسال تا پایان شهریور ماه، 6 میلیارد و 748 میلیون و 817 هزار کیلووات ساعت انرژی الکتریکی خالص در واحدهای بخاری و سیکل ترکیبی این نیروگاه، تولید و به شبکه سراسری تحویل شده است.

مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی تصریح کرد: از این میزان انرژی تولیدی، سه میلیارد و 77 میلیون و 960 هزار کیلووات ساعت انرژی در واحدها 9 گانه نیروگاه سیکل ترکیبی و سه میلیارد و 670 میلیون و 857 هزار کیلووات ساعت انرژی در چهار واحد 250 مگاواتی نیروگاه بخار تولید شده است.

موتابها درادامه بیان کرد: این درحالی است که در 6 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، میزان تولید انرژی خالص در این نیروگاه به میزان یک و هفت درصد رشد داشته است.

گفتنی است نیروگاه شهید رجایی متشکل از 13 واحد بخاری و سیکل ترکیبی است که در مجموع، سالانه با تولید بیش از 12 میلیارد کیلووات ساعت انرژی، برق سه ونیم دهم درصد از کل کشور را تامین می‌کند.

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان