۲۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۹ چهارشنبه

صبح قزوین جمعی از فرزندان شهدای قزوین بیانیه‌ای صادر کردند
کد خبر: ۳۶۵۳۲۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۷/۴ ساعت: ۹:۳۶ ↗ لینک کوتاه

در پی اهانت یک ورزشکار به تصاویر شهدا؛

جمعی از فرزندان شهدای قزوین بیانیه‌ای صادر کردند

جمعی از فرزندان شهدا نسبت به رفتار ناشایست رضا بیرانوند ورزشکار پرورش اندام در مراسم انتخابی تیم ملی که به تصاویر و تمثال شهدا اهانت کرد، بیانیه صادر کردند.

جمعی از فرزندان شهدای قزوین بیانیه‌ای صادر کردند
به گزارش حوزه ایثار و شهادت پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین؛ در پی اهانت یک ورزشکار به تمثال و تصاویر شهدا در مراسم انتخابی تیم ملی بدنسازی؛ جمعی از فرزندان شهدای قزوین بیانیه‌ای صادر کردند که به شرح زیر است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین...

گاهی رنج و زحمتِ زنده نگهداشتن خون شهید، از خود شهادت کمتر نیست. ۱۳۷۶/۰۲/۱۷
((امام خامنه‌ای مدظله العالی))

انقلاب اسلامی عزت و سرافرازی خود را مدیون شهداست و همه باید به پاس خدمات و جانفشانی‌های شهیدان حرمت خون آنها را حفظ کنند و با اعمال سخیف و ناشایست خود خون آنان را پایمال نکنند شهیدان قهرمانان این سرزمین هستند و ملت ایران هرچه از استقلال آزادی و آرامش دارد همه را مدیون ومرهون خون شهداست.

درتمام دنیا ملت‌ها یاد قهرمانان خود را گرامی می‌دارند ؛ چرا که معتقدند آنها در دشوارترین وسخت ترین میدان‌ها مبارزه کرده و حماسه آفریده اند و قهرمانان کشور ما نیز شهداء هستند که توانستند در سخت‌ترین میدان‌های نبرد، دشمنان ملت ایران را شکست دهند.

متاسفانه هر از چند گاهی از گوشه و کنار کشور خبرهای ناراحت کننده و نامبارکی به گوش می‌رسد که حکایت از بی‌ادبی و بی‌احترامی به ساحت مقدس شهدای عزیز و قهرمان ملت ایران را دارد.

همه باید بدانند هر کسی و هر شخصیتی در هر جایگاهی که از روی نادانی و یا از روی غفلت دچار چنان خطای فاحشی گردد در هر دو حالت می بایست پاسخگوی رفتار خود باشد.

اتفاق نامبارک و ناشایستی که در مسابقات پرورش اندام انتخابی تیم ملی بدنسازی توسط آقای رضا بیرانوند یکی از ورزشکاران در اعتراض به تصمیمات داوران و لگدزدن به تمثال مبارک شهدا طی چند مرتبه صورت گرفت، قلوب ملت مومن و انقلابی و شهید پرور ایران عزیز و به ویژه خانواده‌های معظم و معزز شهیدان را جریحه‌دار کرد.

رفتار اهانت آمیز این ورزشکار در سطح مسابقات کشوری به هیچ وجه زیبنده و شایسته یک ورزشکار ایرانی نبوده و نیست و ما فرزندان شهدا ضمن محکومیت رفتار زننده و ناشایست این ورزشکار از وزارت ورزش و جوانان و مقامات قضایی و بویژه جناب آقای دکتر قاضی زاده ریاست محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران خواهانیم ضمن پیگیری، «حذف وی در صورت انتخاب در تیم ملی» برخورد قاطع باچنین رفتارهای نابهنجار را در دستورکار خود قرار دهند و با یک معذرت خواهی موضوع را مختومه ننمایند و به برادرانی چون بیرانوند بفهمانند که تمام فیزیک‌ بدنی خود را مرهون قطره قطره خون شهدای دفاع‌مقدس ،شهدای مدافع‌حرم، شهدای سلامت و شهدای امنیت هستند واگر نبود گذشت و رشادت شهدا، امروز به راحتی ایشان پوزِ عضلاتشان را برای تماشاچیان نمی‌دادند.

مع الوصف ان‌شالله که دیگر بار شاهد چنین بی‌شرمی و رفتارهای دور از اخلاق و ادب در ورزش کشورمان نباشیم.

جمعی از فرزندان شهید استان قزوین

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان