۰۵/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۴ دوشنبه

صبح قزوین رئیس جدید دادگستری محمدیه معرفی شد
کد خبر: ۳۶۵۳۱۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۷/۳ ساعت: ۱۰:۴۰ ↗ لینک کوتاه

با حکم رئیس قوه قضائیه؛

رئیس جدید دادگستری محمدیه معرفی شد

با حکم رئیس قوه قضائیه، فتح‌اله علی محمدی به عنوان رئیس جدید دادگستری محمدیه منصوب شد.

رئیس جدید دادگستری محمدیه معرفی شد
به گزارش حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین؛ مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید دادگستری محمدیه با حضور دادستان مرکز قزوین و جمعی از مسئولان قضائی استان، فرماندار و فرمانده انتظامی شهرستان البرز، شهردار و اعضای شورای شهر و روستاهای محمدیه و جمعی از مسئولان در سالن اجتماعات یادگار امام (ره) محمدیه برگزار شد.

علی شعبانی رئیس کل دادگستری استان قزوین در این مراسم اظهار کرد: گره‌گشایی از مشکلات مردم وظیفه مسئولان است و باید با وحدت و همکاری برای حل مشکلات مردم تلاش کنیم.

وی ضمن تقدیر از خدمات رئیس سابق دادگستری بخش محمدیه گفت: با توجه به اینکه بخش محمدیه به دلیل قرار گرفتن شهرک مهرگان میزبان جمعیت زیادی از مردم است در تلاش هستیم کمبود نیروی انسانی را با ایجاد شعب جدید رفع کنیم تا با افزایش نیرو ضمن کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌ها کیفیت را نیز افزایش دهیم.

در ادامه حسین رجبی دادستان عمومی و انقلاب مرکز قزوین ضمن تبریک هفته دفاع مقدس افزود: با توجه اصلاحیه قانون انتخابات دادستان مرکز استان در حوزه انتخابیه موظف هستند به منظور پیشگیری از وقوع جرم، ضمن هماهنگی با ناظرین شورای نگهبان و هیات اجرایی اقدامات لازم را در این زمینه اجرا کند.

وی ادامه داد: به همین منظور به نامزدهای انتخاباتی توصیه می‌شود تا با احترام به قانون برنامه‌های خود را پیش ببرند و به رئیس کل دادگستری بخش محمدیه هم توصیه کرد برای تحقق حقوق عامه تلاش کند.

گفتنی است در پایان این مراسم از خدمات اسمعیل امینی رئیس سابق تقدیر و فتح اله علی‌محمدی نیز به عنوان رئیس دادگستری محمدیه منصوب شد.

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان