۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین جشنواره تئاتر «سودای عشق» بازتابی هنرمندانه از خدمات بسیج است
کد خبر: ۳۶۵۲۸۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۷/۱ ساعت: ۹:۳۷ ↗ لینک کوتاه

دبیر انجمن تئاتر و هنرهای نمایشی بسیج هنرمندان قزوین:

جشنواره تئاتر «سودای عشق» بازتابی هنرمندانه از خدمات بسیج است

دبیر انجمن تئاتر و هنرهای نمایشی سازمان بسیج هنرمندان استان قزوین گفت: چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج با عنوان «سودای عشق» و با هدف بازتاب هنرمندانه فعالیت‌های بسیج و شناسایی هنرمندان مستعد استان برگزار خواهد شد.

جشنواره تئاتر «سودای عشق» بازتابی هنرمندانه از خدمات بسیج است
عاطفه حاجی‌زاده در گفتگو با خبرنگار فرهنگ‌وهنر پایگاه خبری – تحلیلی صبح قزوین با اشاره به برگزاری چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج «سودای عشق» اظهار کرد: این جشنواره با هدف بازتاب هنرمندانه فعالیت‌های بسیج و شناسایی هنرمندان مستعد استان برگزار خواهد شد.
 
وی افزود: بخش‌های مختلف این جشنواره شامل؛ مسابقات نمایش صحنه‌‎ای، نمایش خیابانی و میدانی، نمایشنامه‌نویسی است.
 
دبیر جشنواره تئاتر بسیج استان قزوین بیان کرد: موضوعات این جشنواره شامل جهاد تبیین، زیست عفیفانه، امید، ایمان، آینده، شهدای شاخص استان، تاکید بر حضور بسیج در عرصه‌های جهادی و محرومیت‌زدایی است.

حاجی‌زاده ادامه داد: همچنین رویکرد بسیج در خصوص هجمه‌های نظامی و فرهنگی، توجه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و نقش موثر جوانان در پیشبرد اهداف آن، توجه ویژه بر بنیان خانواده، حجاب و عفاف و زیست عفیفانه در فرهنگ بومی و ملی از دیگر موضوعات این جشنواره است.

وی با اشاره به شرایط شرکت در مسابقه عنوان کرد: علاقمندان در ابتدا باید فرم درخواست شرکت در مسابقه را تکمیل کرده و سپس آثار خود را در زمان مقرر به اجرا درآورند.
 
این هنرمند قزوینی تاکید کرد: سازمان بسیج هنرمندان استان از آثار فاخر و مورد تایید حمایت و پشتیبانی خواهد کرد، اولویت انتخاب با آثار جدید و آثاری است که در جشنواره‌های قبلی شرکت نکرده باشند.

دبیر جشنواره تئاتر بسیج استان قزوین خاطرنشان کرد: به رتبه‌های برگزیده اول تا سوم بخش‌های مختلف جشنواره جوایز و هدایای نفیسی تعلق می‌گیرد.
 
وی افزود: مهلت ارسال آثار تا ۱۰ آبا‌‌ن ماه خواهد بود و اختتامیه جشنواره کشوری نیز دی ماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.
 
حاجی‎زاده در پایان گفت:علاقمندان می‌توانند آثار خود را به آدرس دبیرخانه استانی جشنواره؛ واقع در قزوین، بلوار آزادگان، چهارراه سونا، جنب مسجد امام خمینی (ره) در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، طبقه همکف، دفتر سازمان بسیج هنرمندان استان قزوین ارسال نمایند.
 
انتهای خبر/2001
 
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان