۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین ۵ هزار بسته لوازم‌التحریر در بین دانش‌آموزان نیازمند قزوینی توزیع می‌شود
کد خبر: ۳۶۵۲۳۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۶/۲۷ ساعت: ۱۷:۲۷ ↗ لینک کوتاه

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین:   

۵ هزار بسته لوازم‌التحریر در بین دانش‌آموزان نیازمند قزوینی توزیع می‌شود

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین از توزیع ۵ هزار بسته لوازم التحریر طی هفته دفاع مقدس در بین دانش‌آموزان مناطق محروم استان خبر داد.

۵ هزار بسته لوازم‌التحریر در بین دانش‌آموزان نیازمند قزوینی توزیع می‌شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین؛ مهدی صادق‌پور عصر امروز در حاشیه توزیع بسته‌های لوازم‌التحریر در بین مناطق محروم استان در جمع اصحاب رسانه در خصوص برنامه‌های بسیج سازندگی استان در هفته دفاع مقدس اظهار کرد: با توجه به مناسبت هفته دفاع مقدس توزیع لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان مناطق محروم در راستای رزمایش کمک مومنانه در سطح استان قزوین انجام شد. 
 
وی افزود: این کار علاوه‌بر اقداماتی است که توسط بسیج سازندگی استان قزوین در قالب پروژه‌های آب‌رسانی، راه، تامین آب شرب و مخازن ‌اجرا می‌شود ضمن اینکه موضوع کمک مومنانه به عنوان یک نهضت ماندگار برای خدمت رسانی به مردم مناطق محروم توسط سپاه در دستور کار قرار دارد.
 
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین تصریح کرد: امسال در آستانه بازگشایی مدارس پنج هزار بسته لوازم‌التحریر و نوشت افزار به ارزش ریالی بیش از پنج میلیون ریال با همت جهادگران بسیج سازندگی و با کمک قرارگاه خاتم‌الانبیا، نواحی سپاه و مساعدت خیرین نیکوکار استان تهیه شده و در اختیار دانش‌آموزان نیازمند قزوینی قرار خواهد گرفت. 
 
*افتتاح پنج کارگاه‌ اقتصاد مقاومتی در هفته دفاع مقدس
 
وی عنوان کرد: بسته‌های لوازم‌التحریر در بین دانش‌آموزانی که توسط بسیج دانش‌آموزی و کمیته امداد استان قزوین شناسایی شده است؛ توزیع می‌شود.
 
صادق‌پور بیان کرد: با توجه به اینکه قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین اجرای پروژه‌های آبرسانی را به عنوان محور فعالیت‌های خود قرار داده است لذا در این راستا بازدید یا افتتاح از چندین چاه و مخازن آب مجتمع‌ها در هفته دفاع مقدس انجام می‌شود.
 
وی خاطرنشان کرد: بحث تامین آب شرب روستای آشتجین و شیرازک شهرستان تاکستان با حضور فرمانده سپاه استان و دیگر مسئولان استانی طی هفته دفاع مقدس به بهره‌برداری خواهد رسید. 
 
*۵ واحد مسکن محرومین در تاکستان به بهره‌برداری می‌رسد
 
این مسئول یادآور شد: افتتاح پنج کارگاه‌ اقتصاد مقاومتی در هفته دفاع مقدس در دستور کار قرار دارد که نمونه‌ای از وام‌های تبصره ۱۶ و ۱۸ است که با کمک نهاد بسیج و سپاه در جهت خوداشتغالی متقاضیان شناسایی شده در شهرستان‌ها افتتاح خواهد شد. 
 
وی ابراز کرد: ارزش وام‌های خوداشتغالی به ازای هر نفر ۱۵۰ میلیون تومان بوده که بر اساس افرادی که تحت پوشش بیمه قرار دادند تا حدود یک الی دو میلیارد تومان هم به کارگاه‌ها پرداخت شده است که در حوزه مشاغل مختلفی همچون خیاطی و شیرینی پزی بوده و در مجموع ۶۰۰ عنوان شغلی را تحت پوشش قرار داده است.
 
صادق‌پور در پایان گفت: افتتاح آب شرب و کانال کشاورزی روستای هنیز هم از دیگر پروژه‌هایی هست که با حضور فرمانده سپاه استان به بهره‌برداری می‌رسد؛ همچنین در قالب پروژه خانه محرومین، پنج واحد با همکاری کمیته امداد در شهرستان تاکستان افتتاح می‌شود. 
 
انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان