۲۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۸ سه شنبه

صبح قزوین ورودی زندانیان قزوین ۶۸ درصد کاهش یافت
کد خبر: ۳۶۵۲۰۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۶/۲۶ ساعت: ۱۱:۵۲ ↗ لینک کوتاه

با اجرای پویش «می‌بخشم به عشق ابالفضل (ع)»؛

ورودی زندانیان قزوین ۶۸ درصد کاهش یافت

با اجرای پویش «می‌بخشم به عشق ابالفضل (ع)» در دادسرای مرکز استان دو هزار و ۱۳ مورد رضایت و کاهش ۶۸ درصدی ورود زندانیان رقم خورد.

ورودی زندانیان قزوین ۶۸ درصد کاهش یافت
به گزارش حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین؛ حسین رجبی اظهار کرد: نظر به برگزاری پویش می‌بخشم به عشق ابالفضل (ع) تدوین شده‌ در دادسرای مرکز استان و با بررسی آمار موجود؛ شاهد دو هزار و 13 مورد رضایت و افزایش ۲۸ درصدی صلح و سازش در پرونده‌ها نسبت به زمان مشابه در سال گذشته هستیم و این نشان از تأثیر پویش موصوف و توجه به باورهای دینی و ارزشی و مشارکت حداکثری مردم شریف استان می‌باشد.

دادستان مرکز استان بیان کرد: با بررسی مستندات همچنین شاهد کاهش ۶۰ درصدی آمار ورود زندانیان با توجه به افزایش ۹۹ درصدی ورودی پرونده‌ها به دادسرای مرکز استان و همچنین شاهد افزایش هشت درصدی میزان اخذ رضایت در شورای حل اختلاف مستقر در دادسرای مرکز استان و شاهد افزایش ۲۸ درصدی رضایت در مراجع انتظامی سطح شهرستان قزوین هستیم.

گفتنی است پویش می‌بخشم به عشق ابالفضل (ع) به ابتکار دادستانی مرکز استان و از آغاز ماه محرم امسال شروع و تا اربعین حسینی ادامه داشت و در این پویش کلیه شکّات پرونده‌های موجود در دادسرا جهت بهره‌مندی از معنویات این دو ماه یعنی ماه محرم و صفر می‌توانستند با مراجعه به شعب؛ رضایت خویش به شکایات مطروحه را اعلام و در این حرکت معنوی سهیم باشند.

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان