۲۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۷ دوشنبه

صبح قزوین ثبت بیش از ۳ میلیون تردد در جاده‌های استان قزوین
کد خبر: ۳۶۵۱۹۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۶/۲۵ ساعت: ۱۰:۴۸ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تشریح کرد:

ثبت بیش از ۳ میلیون تردد در جاده‌های استان قزوین

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌‌ای استان قزوین از ثبت بیش از ۳ میلیون تردد در ۳ روز اخیر خبر داد و گفت: در ۳ روز یادشده میزان ترددهای جاده‌ای استان قزوین به ۳ میلیون و ۲ هزار و ۸۳۳ تردد رسید که ۱۲ درصد بیشتر از مدت مشابه سال قبل بوده است.

ثبت بیش از ۳ میلیون تردد در جاده‌های استان قزوین

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی صبح قزوین به نقل از تسنیم؛ جواد حق‌لطفی درباره میزان تردد در روزهای آخر ماه صفر در سطح محورهای مواصلاتی و مسیرهای برون‌شهری استان، اظهار داشت: سال گذشته در روزهای 21 تا 23 شهریورماه 2 میلیون و 690 هزار و 480 فقره تردد جاده‌ای از محورهای مواصلاتی استان داشتیم.

وی اضافه کرد: امسال در روزهای 21 تا 23 شهریورماه به علت مصادف شدن این روزها با روزهای پایانی ماه صفر و افزایش موج مسافرت‌ها شاهد رشد 12 درصدی میزان ترددهای جاده‌ای در استان قزوین بودیم.

حق‌لطفی ادامه داد: در 3 روز یادشده میزان ترددهای جاده‌ای استان قزوین از 3 میلیون تردد گذشت و به 3 میلیون و 2 هزار و 833 تردد رسید که 12 درصد بیشتر از مدت مشابه سال قبل بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان با اشاره به حجم ترددهای جاده‌ای استان قزوین در 3 روز اخیر یادآور شد: بنابراین در این 3 روز به صورت متوسط بیش از یک‌میلیون تردد جاده‌ای در محورهای مواصلاتی برون‌شهری و روستایی استان قزوین به ثبت رسیده است که جایگاه راهبردی استان در حوزه ارتباطی و مواصلاتی را نشان می‌دهد. 

انتهای خبر/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان